Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare Linie de Credit Bancar pentru Finantarea Proiectelor de Dezvoltare ale Administratiei Publice Locale ale comunei GIROC judetul TIMIS


Anunt de participare numarul 102466/22.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GIROC
Adresa postala:  Semenic nr. 54, Localitatea:  Giroc, Cod postal:  307220, Romania, Punct(e) de contact:  Iosif Ionel Toma, Tel. 0256.395.648, In atentia:  Valentina Berariu, Email:  [email protected], Fax:  0256.395.798, Adresa internet (URL):  www.giroc.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare Linie de Credit Bancar pentru Finantarea Proiectelor de Dezvoltare ale Administratiei Publice Locale alecomunei GIROC judetul TIMIS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Primaria comunei Giroc
Codul NUTS: RO42 - Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare Linie de Credit Bancar pentru Finantarea Proiectelor de Dezvoltare ale Administratiei Publice Locale ale comunei Giroc, judetul Timis, in suma de 3350000 lei adica (trei milioane trei sute cincizeci mii lei), respectiv echivalentul a 817911 euro determinat la cursul de schimb de 4, 0958 lei/1 euro stabilit de BNR in data de 31.03.2010, pe o durata de rambursare de 15 ani, cu o perioada de gratie de 3 ani. Rambursarea creditului se va face anual (la sfarsitul lunii decembrie), iar perioada de tragere este de 7 zile lucratoare de la data semnarii contractului, intr-o singura transa.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionare Linie de Credit Bancar pentru Finantarea Proiectelor de Dezvoltare ale Administratiei Publice Locale ale comunei Giroc, judetul Timis, in suma de 3350000 lei adica (trei milioane trei sute cincizeci mii lei), respectiv echivalentul a 817911 euro determinat la cursul de schimb de 4, 0958 lei/1 euro stabilit de BNR in data de 31.03.2010, pe o durata de rambursare de 15 ani, cu o perioada de gratie de 3 ani. Rambursarea creditului se va face anual (la sfarsitul lunii decembrie), iar perioada de tragere este de 7 zile lucratoare de la data semnarii contractului, intr-o singura transa.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
216 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 15.000 leiGarantia de buna executie - 1% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local sau alte surse legal constituite.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local in original ? sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
- Certificat constatator si certificatul de inregistrare emise de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte adresa actuala si domeniile de activitate ale societatii si extrasul de registru cate atesta starea firmei (original sau copie legalizata);
- Autorizatia de functionare eliberata de B.N.R. (copie legalizata);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale (Formular nr. 6)
-Bilant contabil sau extras bilant pe ultimii 2 ani.
-Audit financiar emis de persoane autorizate pe ultimii 2 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declararea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectuluicontractului: Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani ? valoare minima impusa ? 15.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta similara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
? realizarea in ultimii 3 ani a cel putin 1 (un) contract de finantare de valoare egala sau mai mare de 3.350.000 lei, insotit de recomandarile beneficiarilor. Se va anexa copia contractului aferent (paginile din care sa reiasa firmele/autoritatile contractante, numarul contractului, valoarea contractului si semnaturile. Daca contractele in cauza au clauze exprese de confidentialitate, operatorii economici vor prezenta o declaratie pe propria raspundere ca acele contracte exista. Daca o asemenea experienta nu exista, se vor face mentiuni in formular.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Natura exceptionala a situatiei economice actuale
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Cifra de afaceri pe ultimii trei ani - 15.000.000 lei.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2072
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2010 14:00
Locul: Sala de consiliu a Primariei comunei Giroc
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei, imputernicitii ofertantilor, reprezentantii UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta are dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare de la operatorul economic a carui oferta a fost stabilita castigatoare in cadrul respectivei proceduri.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala:  Piata Tepes Voda, nr. 2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256494650, Email:  [email protected], Fax:  0256498092, Adresa internet (URL):  -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre actul autoritatii contractante considerat a fi nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Giroc
Adresa postala:  str. Semenic, nr. 54, ,Localitatea:  Giroc, Cod postal:  307220, Romania, Tel. 0256395648, Email:  [email protected], Fax:  0256395798, Adresa internet (URL):  www.comunagiroc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2010 11:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer