Licitatie Publica - Achizitionare Linie de Credit Bancar pentru Finantarea Proiectelor de Dezvoltare ale Administratiei Publice Locale ale comunei GIROC judetul
Anunt de participare numarul 97564/07.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GIROC
Adresa postala: Semenic nr. 54, Localitatea: Giroc, Cod postal: 307220, Romania, Punct(e) de contact: Iosif Ionel Toma, Tel.0256.395.648, In atentia: Berariu Valentina, Email: [email protected], Fax: 0256.395.798, Adresa internet (URL): www.giroc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare Linie de Credit Bancar pentru Finantarea Proiectelor de Dezvoltare ale Administratiei Publice Locale alecomunei GIROC judetul
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Primaria comunei Giroc
Codul NUTS: RO42 - Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare Linie de Credit Bancar pentru Finantarea Proiectelor de Dezvoltare ale Administratiei Publice Locale ale comunei Giroc, judetul Timis, in suma de 3350000 lei adica (trei milioane trei sute cincizeci mii lei), respectiv echivalentul a 817911 euro determinat la cursul de schimb de 4, 0958 lei/1 euro stabilit de BNR in data de 31.03.2010, pe o durata de rambursare de 15 ani, cu o perioada de gratie de 3 ani. Rambursarea creditului se va face anual (la sfarsitul lunii decembrie), iar perioada de tragere este de 7 zile lucratoare de la data semnarii contractului, intr-o singura transa.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionare Linie de Credit Bancar pentru Finantarea Proiectelor de Dezvoltare ale Administratiei Publice Locale ale comunei Giroc, judetul Timis, in suma de 3350000 lei adica (trei milioane trei sute cincizeci mii lei), respectiv echivalentul a 817911 euro determinat la cursul de schimb de 4, 0958 lei/1 euro stabilit de BNR in data de 31.03.2010, pe o durata de rambursare de 15 ani, cu o perioada de gratie de 3 ani. Rambursarea creditului se va face anual (la sfarsitul lunii decembrie), iar perioada de tragere este de 7 zile lucratoare de la data semnarii contractului, intr-o singura transa.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
216 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - 16.750 lei (0, 5% din valoarea contractului)garantie de buna executie 1% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local in original.
5. Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte adresa actuala si domeniile de activitate ale societatii si extrasul de registru care atesta starea firmei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale.
2. Bilant contabil sau extras bilant pe ultimii 2 ani.
3. Auditul financiar emis de persoane autorizate pe ultimii 2 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cerinta minima impusa este ca cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani sa aiba o valoare egala sau mai mare cu 15.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se impune ca cerinta minima obligatorie realizarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de finantare cu autoritati publice sau beneficiari clienti privati, de valoare egala sau mai mare de 3.350.000 lei, insotite de recomandarile beneficiarilor. Se va anexa copia contractului aferent (paginile din care sa reiasa firmele/autoritatile contractante, numarul contractului, cvaloarea contractului, semnaturile). daca contractele in cauza au clayze exprese de confidentialitate, operatorii economicivor prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca aceste contracte exista. daca o asemenea experienta nu exista, se vor face mentiuni in formular.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2093
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.05.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.05.2010 14:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei comunei Giroc.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, imputernicitii ofertantilor, reprezentantii UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta are dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare de la operatorul economic a carui oferta va fi stabilita castigatoare in cadrul respectivei proceduri.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara - sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda, nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/494650, Fax: 0256/498092, Adresa internet (URL): -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre actul autoritatii contractante considerat a fi nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Giroc
Adresa postala: Str. Semenic, nr. 54, Localitatea: Giroc, Cod postal: 307220, Romania, Tel.0256/395648, Email: [email protected], Fax: 0256/395798, Adresa internet (URL): www.giroc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2010 14:22