Licitatie Publica - Achizitionare Linie de Credit pentru cofinantarea proiectului Phare 2006: "Reabilitarea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa in comuna Comlosu Mare si localitatile apartinatoare Comlosu Mare si Lunga"
Anunt de participare numarul 113138/21.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA COMLOSU MARE
Adresa postala: COMLOSU MARE, 655, TIMIS, Localitatea: Comlosu Mare, Cod postal: 307120, Romania, Punct(e) de contact: BARABARA RAMONA JAKOBY, Tel. 0256 364114, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0256 364114, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare Linie de Credit pentru cofinantarea proiectului Phare 2006: "Reabilitarea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa in comuna Comlosu Mare si localitatile apartinatoare Comlosu Mare si Lunga"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Primaria comunei Comlosu Mare, jud. Timis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare Linie de Credit Bancar pentru cofinantarea proiectului PHARE 2006: ?Reabilitarea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa in comuna Comlosu Mare si localitatile apartinatoare Comlosu Mare si Lunga?, judetul Timis, in suma de 700.000 lei adica (sapte sutemii lei), respectiv echivalentul a 162.772 euro determinat la cursul de schimb euro stabilit de BNR in data de 16.12.2010, pe o durata de rambursare de 12 luni care curge, incepand cu luna urmatoare datei la care s-a semnat contractul cu banca finantatoare. Rambursarea creditului se va face lunar (la sfarsitul fiecarei luni conform graficului intocmit de banca), iar perioada de tragere este de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului, intr-o singura transa.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionare Linie de Credit Bancar pentru cofinantarea proiectului PHARE 2006: ?Reabilitarea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa in comuna Comlosu Mare si localitatile apartinatoare Comlosu Mare si Lunga?, judetul Timis, in suma de 700.000 lei adica (sapte sutemii lei), respectiv echivalentul a 162.772 euro determinat la cursul de schimb euro stabilit de BNR in data de 16.12.2010, pe o durata de rambursare de 12 luni care curge, incepand cu luna urmatoare datei la care s-a semnat contractul cu banca finantatoare. Rambursarea creditului se va face lunar (la sfarsitul fiecarei luni conform graficului intocmit de banca), iar perioada de tragere este de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului, intr-o singura transa.
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 4379, 99 leiGarantie de buna executie - 1% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local al comunei Comlosu Mare, Timis
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local in original ? sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.- Certificat constatator si certificatul de inregistrare emise de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte adresa actuala si domeniile de activitate ale societatii si extrasul de registru cate atesta starea firmei (original sau copie legalizata);
-Autorizatia de functionare eliberata de B.N.R. (copie legalizata);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale-Bilant contabil sau extras bilant pe ultimii 2 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Experienta similara? realizarea in ultimii 3 ani a cel putin 1 (un) contract de finantare de valoare egala sau mai mare de 600.000 lei, insotit de recomandarile beneficiarilor.
Se va anexa copia contractului aferent (paginile din care sa reiasa firmele/autoritatile contractante, numarul contractului, valoarea contractului si semnaturile. Daca contractele in cauza au clauze exprese de confidentialitate, operatorii economici vor prezenta o declaratie pe propria raspundere ca acele contracte exista. Daca o asemenea experienta nu exista, se vor face mentiuni in formular.- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ?
- lista personalului care va fi utilizat pentru indeplinirea acestui contract, la care se vor anexa CV-urile personalului utilizat pentru indeplinirea contractului, insotite de o declaratie semnata privind disponibilitatea de a lucra in cadrul acestui contract.-declaratie pe propria raspundere privind respectarea, pe toata durata de executie a contractului, in cazul in care acesta va fi atribuit ofertantului, a conditiilor de munca si a masurilor de protectie a muncii, in conformitate cu prevederile legii privind securitatea si sanatatea in munca din Romania.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Natura exeptionala a situatiei economice actuale
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani - 1200000 lei
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.01.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.01.2011 13:00
Locul: Primaria Comlosu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri Phare
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: str. Tepes Voda, nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel. 0256494650, Email: [email protected], Fax: 0256498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre actul autoritatii contactante considerat a fi nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Comlosu Mare
Adresa postala: Comlosu Mare, nr. 655, Localitatea: Comlosu Mare, Cod postal: 307120, Romania, Tel. 0256364114, Email: [email protected], Fax: 0256364114
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.12.2010 19:38