Licitatie Publica - Achizitionare mamograf digital in cadrul proiectului HURO/1101/189/2.4.1 ?Development of Infrastructure of Regular Mammography Screening in Ho;dmezovasarhely, Szentes and Arad? finantat prin Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania 2007-20
Anunt de participare numarul 148516/13.12.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DE VEST "VASILE GOLDIS"
Adresa postala: BULEVARDUL REVOLUTIEI NR.94-96, Localitatea: Arad, Cod postal: 300310, Romania, Punct(e) de contact: DAN MARTIN, Tel. +40 723722198, In atentia: Szekely Csaba Orban, Email: [email protected], Fax: +40 357080031, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Invatamant
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare mamograf digital in cadrul proiectului HURO/1101/189/2.4.1 ?Development of Infrastructure of Regular Mammography Screening inHo;dmezovasarhely, Szentes and Arad? finantat prin Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania 2007-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea de Vest ?Vasile Goldis? Arad, str. Cocorilor, nr. 57
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In baza contractului ce se doreste a fi atribuit se va asigura achizitionarea unui aparat de mamografie digitala, cu respectarea cerintelor si parametrilor tehnici minimali cuprinsi in Caietul de sarcini, anexa la prezenta documentatie de atribuire, in vederea implementarii proiectului HURO/1101/189/2.4.1 ?Development of Infrastructure of Regular Mammography Screening inHo;dmezovasarhely, Szentes and Arad? finantat prin Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania 2007-2013.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33111650-2 - Aparate de mamografie (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul care urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura de atribuire presupune achizitionarea unui aparat de mamografie digitala, cu respectarea cerintelor si parametrilor tehnici minimali cuprinsi in Caietul de sarcini, anexa la prezenta documentatie de atribuire, in vederea implementarii proiectului HURO/1101/189/2.4.1 ?Development of Infrastructure of Regular Mammography Screening inHo;dmezovasarhely, Szentes and Arad? finantat prin Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania 2007-2013.
Valoarea estimata fara TVA: 942, 732RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de particip. ? 18.854, 64 lei; pt. garantia de particip. const. in alta moneda (in valuta) se va fc echivalenta leu/valuta avand ca data de ref. data public. anuntului de particip.; se va const. prin virament bancar, instr. de garantare/ordin de plata/fila CEC cu conditia confirmarii de banca emitenta.Perioada de valab.: 90 de zile de la data limita de dep. a of. Contul in care se va depune este RO91RNCB00150281520374 deschis la BCR Sucursala Arad.In temeiul art. 86, alin. 3, lit. a si b din HG 925/2006, dc. garantia de particip. se constit. printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asigurari, acesta tb. sa prev. una dintre modalitatile de executare precizate in textul de lege mentionat.Nota: Instr. de garantare emis de o soc.bancara/soc.de asigurari va tb. sa prev. expres toate cond. legale in care garantia se va putea executa, inclusiv sit. cuprinsa la art. 278indice 1, alin. 1, lit. b din OUG 34/2006. In cazul in care instr. de garantare nu va cuprinde toate conditiile mentionate mai sus, AC va descalifica/respinge oferta depusa.In cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei formulate, AC va retine din cuantumul garantiei de particip. Cf. art. 278 indice 1, alin. 1, lit. b din OUG 34/2006, actualizata suma de 4.722, 73 lei Se va constitui in cuantum de 5% din val. contr., fara TVA, in max. 3 zile de la semnarea contr., integral printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asig.care devine anexa la contract. In temeiul art. 86, alin. 3, lit. a si b din HG 925/2006, dc. garantia de particip. se constit. printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asigurari, acesta tb. sa prev. una dintre modalitatile de executare precizate in textul de lege mentionat.Se va restitui: in 14 zile de la receptia finala a produselor/sau de la plata facturii finale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HURO 1101/189/2.4.1. - Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.) Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
1. Szekely-Orban Csaba - Presedinte al Comisiei de evaluare
2. Claudia Rusu - Membru al Comisiei de evaluare/Director economic
3. Dan Martin - Membru al Comisiei de evaluare
4. Violeta Turcus ? Membru supleant al Comisiei de evaluare
5. Burlacu Ramona - Membru supleant al Comisiei de evaluare
8. Aurel Ardelean ? Presedinte
Mod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa: Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 3 (Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), in original.
In cazul unei asocieri formularelevor fi prezentate de fiecare asociat in parte.
2. Se va atasa certificatul de cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.
In cazul unei asocieri certificatele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.
Nota: Din certificatul de atestare fiscala/certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local si care nu au obtinut inlesniri/reesalonari la plata acestor datorii (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2.) Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 16 (cf. Ordin nr. 314/2010).3.) Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006.
Mod de dovedire:
1.Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 3 (Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006), in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.
4.) Subcontractantul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).
Mod de dovedire:
1.Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 3, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP). 1.) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Mod de dovedire:
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul. In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte. Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.
Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2.) Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.3.) Operatorii economici participant la procedura trebuie sa prezinte avizul de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii Publice pentru import, comercializare, depozitare, repararea, verificarea si punerea in functiune de dispozitive medicale, conform Legii nr. 176/2000, actualizata.Mod de dovedire:
Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii Publice pentru import, comercializare, depozitare, repararea, verificarea si punerea in functiune de dispozitive medicale ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 1.885.464 lei (pentru persoanele juridice romane).
Ofertantii vor depune in dovedirea indeplinirii cifrei de afaceri din ultimii 3 ani copii dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente.
2. In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Mod de dovedire- Formularul nr. 5 ? in original.- copii dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente care sunt la dispozitia ofertantului in scopul sustinerii cerintei de calificare care sa releve cifra de afaceri a operatorului economic (documentele emise de autoritatile legale competente trebuind sa fie depuse in original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul si sa certifice incadrarea in limitele de mai sus).- Atunci cand nivelul este exprimat in alta moneda decat leu, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual stabilit de Banca Centrala Europeana pentru moneda respectiva: Anul 2010 ? curs mediuBCE 1 euro = 4.2929 leiAnul 2011 ? curs mediu BCE 1 euro = 4.3282 leiAnul 2012 -curs mediu BCE 1 euro = 4.4899 lei.2. Mod de dovedireFormularul nr. 18 ? Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/grupului de operatori economici, depus in original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.) Ofertantii participanti la procedura vor prezenta documente/certificate/contracte care sa releve faptul ca in ultimii 3 ani au mai furnizat produse similare (aparate de mamografie) cu o valoare cumulata de cel putin 940.000 lei, fara TVA.
2.) Document din care sa rezulte originea/conformitatea produsului conform art. 188 alin. 1 lit. d din OUG 34/2006- marcaj CE sau declaratie de conformitate, in termen de valabilitate.
3.) Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul confirma/probeaza calificarea personalului propus pentru montare/instalare/punere in functiune/instruire/etc.
4.) In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.
5.) Dc. ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contract, vor fi aplicabile prev. art. 45 din OUG 34/2006, si art. 11, alin.7 din HG 925/2006, cf.: ?AC nu are dr. de a impune indeplinirea unor crierii de calificare pt. eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontr. declarati se iau in consid. pt. partea lor de implicare in contr. care urmeaza sa fie indepl., dc. sunt prez. doc. relevante in acest sens?.
Capac. tehnica si prof. va fi eval. in fct. de modul in care vor fi folos. resursele tehnice si umane de care disp. impreuna, contract. si subcontr. acestuia cf. contr. de subcontr. si preved. DA. Anterior semnarii contr., op. decl. castigator i se va sol. sa prez. ac. de subcontr. din care sa rez. partea din contr. pe care o va indepl. subcontr. (fizic si valoric, inclusiv ca procent din val. contr.), precum si modul de utiliz. a resur. tehnice si umane.Dc. contr. de subcontr. sunt inch. in alta lb. decat lb. rom., se va prez. copie dp. contr. si trad. leg. in lb. rom.
6. Dc. of. este dep. de o asociatie (consortiu), indepl. criteriilor de calific. si selectie va fi evaluata in cf. cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in consid. a modului in care vor fi folos. resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la oblig./componentele asumate de fiecare asociat potriv. contr. de asociere.
Asociatii vor tb. sa dep. imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la proc. de atribuire, din care sa rez. cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contr. pe care o va indepl. fiecare asociat (valoric si procent din val. contr.), inclusiv modul de utilize. a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata exec. contr..Dc. acordurile de asociere sunt incheiate in alta lb. decat lb. rom., se va prez. copie dupa acorduri si traducerea in lb. rom. dp. acestea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.) Mod de dovedire: - Formularul nr. 6 ? in original.- Atunci cand nivelul este exprimat in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.- documente/certificate/contracte care sa releve faptul ca in ultimii 3 ani au mai furnizat produse similare (aparate de mamografie) cu o valoare cumulata de cel putin 940.000 lei, fara TVA ? in copie2.) Mod de dovedire: Depunerea unui document din care sa rezulte originea/conformitatea produsului conform art. 188 alin. 1 lit. d din OUG 34/2006- marcaj CE sau declaratie de conformitate, in termen de valabilitate ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite , dupa caz, de traducere autorizata.Depunerea unei declaratii pe proprie raspundere prin care ofertantul confirma/probeaza calificarea personalului propus pentru montare/instalare/punere in functiune/instruire/etc. in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite , dupa caz, de traducere autorizata.4.) Mod de dovedire: Formularul nr. 19 si anexele la acesta.5.) Mod de dovedire: Formularul nr. 8 ? in originalFormularul nr. 9 - in original6.) Mod de dovedire: Formularul nr. 10 ? in originalFormularul nr. 11 ? in originalFormularul nr. 12 ? in original
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6696/18.22.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.02.2014 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.02.2014 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2014 11:00
Locul: Str. Bd. Revolutiei nr. 94-96, judetul Arad , Localitatea: Arad, Cod postal: 310025 , Romania ,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, Observatori UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): HURO 1101/189/2.4.1. - Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania 2007-2013
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
VI.3) Alte informatii
1. Dc. se depun doua sau mai multe of. cu pret egal si totodata cel mai mic pret din totalul of. depuse, departajarea of. (cu pret egal) se va face prin dep. de catre of. aflati in aceasta situatie a unor noi prop. finan. in plic inchis.2. Of. care se incadreaza categ. IMM (facand dovada prin prez. doc. prev. de Legea 346/2004), beneficiaza de o reducere de 50% la constit. garantiei de particip. si de bn. exec. si la indepl. cerintei ref. la cifra de afac. (Form. nr. 13).3. Pt. demonstr. indepl. criteriilor de calific. si selectie, of. are dr. (art. 11 din H.G. 925/2006, actualizata) sa prez. initial doar o decl. pe proprie raspund. (cf. Form. nr. 7), semnata de reprez. sau legal, prin care conf. ca indepl. cerintele de calific. astfel cum sunt solicitate in DA. Decl. va fi insotita de o anexa (cf. Anexei la Form. 7) in care of. va mentiona succint, dar precis, modul concret de indepl. a respectivelor cerinte. Orice neconcordanta fata de documentele depuse si datele furnizate in declaratie atrage excluderea de la procedura. In cazul omiterii ment. in cadrul anexei a anumitor doc. si care nu au fost prez. in cadrul ofertei, AC are dreptul de a descalifica oferta depusa fara a mai solicita completari ale acesteia.4. Op. ec. au oblig. de a asig. pt. produsul furnizat o garantie min. 12 luni de la punerea in functiune, oblig. ce urmeaza a fi asumata de acestia prin of tehnica dep. Of. tehnice care vor cuprinde per. mai mici de garantie decat cea impusa prin prez. doc. vor fi decl. neconforme.5. Plata pretului contractului se va face integral, dupa livrarea aparatului de mamografie digitala raportat la comanda inaintata de achizitor si receptia fara obiectiuni a acestora, in termen de 30 de zile de la emiterea facturii de catre furnizor, dar nu inainte de data de 24 ale fiecarei luni (conform O.U.G. nr. 34/2009), cu respectarea Legii nr. 72/2013.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Impotriva actelor emise de autoritatea contractanta, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea de Vest ?Vasile Goldis? ? Directia Juridica
Adresa postala: Str. Bd. Revolutiei nr. 94-96, judetul Arad, Localitatea: Arad, Cod postal: 310025, Romania, Tel. +40 257210884, Email: [email protected], Fax: +40 257210884
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.12.2013 08:38