Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare materiale consumabile, birotica si papetarie


Anunt de intentie numarul 18305/07.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
S.C. G.N.I.R. HOLDING S.A.
Adresa postala:  Sos.Oltenitei 103, et.4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041303, Romania, Punct(e) de contact:  Laurentiu Denis Diaconescu, Tel. 0727780552, Email:  [email protected], Fax:  021/3324666, Adresa internet (URL):  www.gnir.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Partener 3 Proiect ID 63258
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Achizitionare materiale consumabile, birotica si papetarie
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Sos. Oltenitei 103, Pavilion Cercetare, et.4, camera 8, Sector 4, Bucuresti
Cod NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 19, 000 si 20, 000RON
Achizitionare materiale consumabile, birotica si papetarie
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare si alte articole imprimate de papetarie din hartie sau din carton (Rev.2)
30100000-0-Masini, echipament si accesorii de birou, cu exceptia computerelor, a imprimantelor si a mobilierului (Rev.2)
30230000-0-Material informatic (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 13.09.2010
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Nu este cazul
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSDRU/89/1.5/S/63258 SCOALA POSTDOCTORALA PENTRU BIODIVERSITATE ZOOTEHNICA SI BIOTEHNOLOGII ALIMENTARE PE BAZA ECOECONOMIEI SI BIOECONOMIEI NECESARE ECOSANOGENEZEI
VI.2) Alte informatii
Nu este cazul
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2010 10:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer