Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare materiale de constructii


Anunt de participare (utilitati) numarul 39638/21.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Brezoianu, nr. 23-25, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Dedu, Tel.314.01.10, Email: [email protected], Fax: 314.30.95
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitionare materiale de constructii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Mun. Bucuresti (zona B), jud. Ilfov, jud. Giurgiu (Joita, Sabareni, Ogrezeni, Bragadiru, Glina)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare materiale de constructii conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28810000-3 - Materiale de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Caietului de sarcini - cantitati aproximative
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare-7000 RON fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse de finantare- proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, decl. privind neincadrarea in prevederile art. 181; certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat;certificat constator priviind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale; Certificat constatator emis de O.R.C. de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, din care sa rezulte ca nu au fost inscrise mentiuni referitoare la : faliment, lichidare, sechestru, condamnarea unuia din asociati;informatii referitoare la : capital social, puncte de lucru, cifra de afaceri pe ultimii trei ani, date identificare asociati.Certificat de inregistrare societate (cod unic de inregistrare si cod fiscal) emis de O.R.C. de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.
Toate documentele sunt formulare tip eliberate de autoritatile competente si vor fi depuse in original sau copie legalizata sau certificate ca fiind conforma cu originalul sub semnatura si stampila reprezentantului legal al societatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta :
- bilant contabil la 30.06.2007, vizat si inregistrat de organele competente;
- cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Conditii minime obligatorii:
- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii3 ani > 300.000 Euro/an.
- Lichiditate: active circulante/datorii curentex100; indicatorul trebuie sa fie peste procentul de 100%
- Solvabilitate: capitalul propriu/total pasiv x100; incadrarea valorii indicatorului sa fie peste procentul de 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta documente din care sa reiasa ca operatorul economic a livrat produse similare in ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006) in valoare de minim 165.000 Euro/an.Pentru asigurarea confidentialitatii datelor, se solicita doar prezentarea primei si ultimei pagini din care sa rezulte: partile contractante, obiectul contractului, valoarea contractelor, cantitatilesi semnaturile cu stampilele societatilor respective.
Se solicita prezentarea a minim 3 recomandari din partea beneficiarilor cu care a incheiat contractele depuse ca experienta similara, care sa ateste calitatea produsului livrat precum si respectarea termenelor de catre ofertant.Recomandarile vor fi din partea altor autoritati contractante decat S.C. Apa Nova Bucuresti S.A. Operatorul economic va prezenta lista contractelor in curs in 2007.
Se solicita dovada respectarii cerintelor prevazute in Caietul de Sarcini.
Modul de derulare al contractului: Comenzile se vor transmite prin fax.Furnizorul va onora comanda in maxim2 zile de la primirea comenzii.
Ofertantul va livra produsul in mijlocul de transport propriu.Transportul acestui produs se va face conform standardelor in vigoare, cu respectarea calitatii produsului.Pretul ofertat va avea inclus si pretul transportului.
Ofertantul se obliga sa livreze cantitatea solicitata in termenul si locul indicate prin comanda.Acesta este, de regula, Depozitul Central din Str. Splaiul Independentei nr. 235.Furnizorul va livra produsele solicitate, daca acest lucru va fi specificat in comanda, pe teritoriul Bucurestiului (zona B) si a Judetelor Ilfov si Giurgiu: Joita, Sabareni, Ogrezeni, Bragadiru, Glina.
La fiecare livrare furnizorul va elibera certificat de calitate si garantie pentru fiecare produs.
Pentru produsele care se pot paletiza acestea se vor livra paletizate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: se vor plati la caseria societatii din str. Aristide Demetriade, nr. 2, sector 1, Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.12.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.12.2007 11:00
Locul: Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti autorizati din partea operatorilor economici care au depus oferta, cu imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.319.51.80, Fax: 319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Tel.314.01.10, Fax: 314.30.95
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.11.2007 16:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer