Licitatie Publica - achizitionare medicamente
Anunt de participare numarul 98250/17.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sanatoriul de Pneumoftiziologie Geoagiu
Adresa postala: str.Sanatoriului, nr.8, Geoagiu, jud.Hunedoara, Localitatea: Geoagiu, Cod postal: 335404, Romania, Punct(e) de contact: FRENTONI JANEL, Tel.0254248884, Email: [email protected], Fax: 0254248968, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitionare medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare medicamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Anexa 1 - Centralizatorul de produse la documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 272, 249.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiei de participare: conform documentatiei de atribuire;Garantia de buna executie: 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare, sustinere tehnico-profesionala/economico-financiara
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certificatul constatator emis de ORC cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul are ca obiect de activitate codul CAEN 4646 (rev. 2) sau CAEN 4773 (rev. 2)- original sau copie legalizata
- declaratie privind situatia personala a operatorului economicoriginal
- certificat emis de Agentia Nationala de Administrare fiscala, Directia Publica a Finantelor locale, valabil in ziua deschiderii ofertei original sau copie legalizata;
- certificat plata impozitelor si taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala, valabil in ziua deschiderii ofertei -original sau copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa informatii generale: denumire ofertant, sediul/adresa, numar de telefon (fax), cod postal, persoana de contact, codul fiscal, contul bancar de trezorerie care sa contina si cifra medie de afaceri pentru anii 2007, 2008, 2009- original;
- bilanturi contabile pe anii 2007, 2008, 2009, vizate/inregistrate de organele competente copie;
- balanta contabila pe ultima luna incheiata (martie) copie;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista princip. livrari de prod. eect. in ultimii 3 ani original;
- exp. similara cel putin 1 contract avand ca ob. furniz. de prod. farmaceutice cu o val.(fara TVA) min.egala cu val. estimata a lotului pt.care se depune oferta copie, si recomandare din partea benef.copie;
- aut.de funct. emisa de MS copie;
- aut.de punere pe piata a prod. emisa de MS/ANM in copie;
- certificat de producator sau autorizatie de dealer/distribuitor in copie;
- decl. piv.resp. cond. de munca si prot.muncii- original;
- certificat ISO 9001 pentru un obiect de activitate relevant in raport cu obiectul prezentei proceduri sau echivalent-copie insotit de traducerea legalizata in limba romana;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
903/16.04.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.05.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 03.08.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2010 09:00
Locul: Sanatoriul de Pneumoftiziologie Geoagiu, loc Geoagiu, str. Sanatoriului, nr. 8, jud. Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Hunedoara
Adresa postala: str. 1 Decembrie, nr. 35, Localitatea: Deva, Cod postal: 330005, Romania, Tel.0254/211574, Email: [email protected], Fax: 0254/216333
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul achizitii publice
Adresa postala: str. Sanatoriului, nr. 8, judetul Hunedoara, Localitatea: Geoagiu, Cod postal: 300223, Romania, Tel.0254248968, Email: [email protected], Fax: 0254248968
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2010 18:41