Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONARE MEDICAMENTE PENTRU SISTEMUL GENITO-URINAR SI HORMONI SEXUALI SI TERAPEUTICA PT. PATOLOGIE ENDOCRINA


Anunt de participare numarul 117538/22.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC PANAIT SIRBU
Adresa postala:  CAL. GIULESTI NR. 5 SECTOR 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060251, Romania, Punct(e) de contact:  ION PECINGINA, Tel. 3161278, Email:  [email protected], Fax:  3161296, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE MEDICAMENTE PENTRU SISTEMUL GENITO-URINAR SI HORMONI SEXUALI SI TERAPEUTICA PT. PATOLOGIE ENDOCRINA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: FARMACIA SPITALULUI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 295, 795.5 si 1, 791, 052.82RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT 1 cetrorelixum liof.+ solv.pt.sol.inj. 0.25mg fiola+solv.
LOT 2 ganirelixum sol.inj. 0.25mg/0.5ml 1 seringa preumpluta x 0.5 ml
LOT 3 follitropinum beta sol.inj. 900ui/1.08ml 1 cartus sol.inj.+9 aceLOT 4 follitropinum beta sol.inj. 300ui/0.36ml 1 cartus sol.inj.+ 6 aceLOT 5 menotropinum liof.+ solv.pt.sol.inj. 75ui fiola
LOT 6 follitropinum alfa pulb.+solv.. Pt. sol.inj. 300ui/0.5ml 1 stilou injector( pen ) preumplut x 0.5 ml sol.inj. + 5 ace pt. administrareLOT 7 follitropinum alfa pulb.+solv.. Pt. sol.inj. 900ui/1.5 ml 1 stilou injector( pen ) preumplut x 1.5 ml sol.inj. + 14 ace pt. administrare subcutanataLOT 8 gonadotrophinum chorionicum pulb.+solv.. Pt. sol.inj. 5000ui 1fiola prevazuta cu inel de rupere+1fiola x1mlsolv.prevazute cu inel de rupereLOT 9 triptorelinum sol.inj. 0.1mg/ml seringa
LOT 10 gonadotropina corionica inalt purificata pulb.+solv.. Pt. sol.inj. 5000ui fiola
LOT 11 triptorelinum liof.+solv.pt.sol.inj. 0.1mg 1 flacon cu liofilizat pt. sol. Inj.s+ 1fiola x1ml
LOT 12 triptorelinum liof.+solv.pt.susp.inj.elib.prel. 3.75 mg 1flacon cu liofilizat, 1fiola x2ml solvent, 1seringax3ml, 2+ ace pt.injectie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33641000-5 - Medicamente pentru sistemul genito-urinar si hormoni sexuali (Rev.2)
33652200-7-Terapeutica pentru patologia endocrina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 cetrorelixumliof.+ solv.pt.sol.inj. 0.25mg fiola+solv. cantitate minima 100 cantitate maxima 700
LOT 2 ganirelixum sol.inj. 0.25mg/0.5ml 1 seringa preumpluta x 0.5 ml cantitate minima100 cantitate maxima 700
LOT 3 follitropinum beta sol.inj. 900ui/1.08ml 1 cartus sol.inj.+9 acecantitate minima 30 cantitate maxima 180
LOT 4 follitropinum beta sol.inj. 300ui/0.36ml 1 cartus sol.inj.+ 6 ace cantitate minima 50 cantitate maxima 300
LOT 5 menotropinum liof.+ solv.pt.sol.inj. 75ui fiola cantitate minima 800 cantitate maxima 4800
LOT 6 follitropinum alfa pulb.+solv.. Pt. sol.inj. 300ui/0.5ml 1 stilou injector( pen ) preumplut x 0.5 ml sol.inj. + 5 ace pt. administrare cantitate minima 40 cantitate maxima 250
LOT 7 follitropinum alfa pulb.+solv.. Pt. sol.inj. 900ui/1.5 ml 1 stilou injector( pen ) preumplut x 1.5 ml sol.inj. + 14 ace pt. administrare subcutanata cantitate minima30 cantitate maxima170
LOT 8 gonadotrophinum chorionicum pulb.+solv.. Pt. sol.inj. 5000ui 1fiola prevazuta cu inel de rupere+1fiola x1mlsolv.prevazute cu inel de ruperecantitate minima 400 cantitate maxima 2400
LOT 9 triptorelinum sol.inj. 0.1mg/ml seringa cantitate minima 800 cantitate maxima 4800
LOT 10 gonadotropina corionica inalt purificata pulb.+solv.. Pt. sol.inj. 5000ui fiola cantitate minima 200 cantitate maxima1200
LOT 11 triptorelinum liof.+solv.pt.sol.inj. 0.1mg 1 flacon cu liofilizat pt. sol. Inj.s+ 1fiola x1ml cantitate minima4000 cantitate maxima23996
LOT 12 triptorelinum liof.+solv.pt.susp.inj.elib.prel. 3.75 mg 1flacon cu liofilizat, 1fiola x2ml solvent, 1seringax3ml, 2+ ace pt.injectie cantitate minima 10 cantitate maxima 60
Valoarea estimata fara TVA: intre 295, 795.5 si 1, 791, 052.82RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de buna executie 5% din valoarea contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA PRIN OP, VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006
3. Certificat eliberat D.G.F.P ? valabil la data deschiderii ofertelor-Original sau copie legalizata .
4. Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei? valabil la data deschiderii ofertelor-procedurii- Original sau copie legalizata5. Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte clar inclusiv administrarea societatii precum si cod CAEN 4646/echivalent ? comert cu ridicata al produselor farmaceutice- valabil la data deschiderii ofertelor ? original
6..Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C -copie legalizata.
7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NESOLICITAT
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale2. Autorizatie pentru livrarea produselor3. Autorizatie de distributie angro eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului (ANM) in conditiile legii.
4. Certificat ISO 9001 :2000 sau un document echivalent pentru distribuitorul angro ? prin care sa certifice ca a implementat un sistem de management al calitatii in activitatea de distributie produse farmaceutice, valabil la data deschiderii ofertelor, certificarea ISO nu poate inlocui autorizatia de distributie emisa de ANM
5. Autorizatie de punere pe piata(APP) + anexele aferente emisa de ANM pentru procedura nationala sau un document echivalent pentru medicamentele autorizate centralizat, valabile la data deschiderii ofertelor , precum si toate modificarile la APP aferente (inclusiv adresele de aprobare a exceptarii de la obligatia ca eticheta si prospectul sa fie in limba romana).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul, numarul de runde al licitatiei electronice: 1 zi, durata uneu runde: 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2011 12:00
Locul: SPITALUL CLINIC DE OBSTETRICA GINECOLOGIE PROF DR. PANAIT SIRBU, CAL GIULESTI NR. 5 BUCURESTI SECT 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI DE OPERATORI ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VENITURI PROPRII
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Fax:  021-31046.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI NR. 5, SECTOR 4, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021-319.51.80, Fax:  021-332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE OBSTETRICA GINECOLOGIE PROF. DR. PANAIT SIRBU
Adresa postala:  CALEA GIULESTI, NR. 5, SECTOR 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  060251, Romania, Tel. 021-316.12.81, Fax:  021-316.12.96
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2011 18:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer