Licitatie Publica - Achizitionare mijloace de interventie pentru apararea impotriva inundatiilor
Anunt de participare numarul 35625/10.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Dan-Florin MARACINEANU, Tel.021-3322816, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala teritoriala Somes-Cris
Adresa postala: str.Mihai Eminescu nr.18. jud.Bihor, Localitatea: Mun. Oradea, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0259417509, In atentia: ing. Imre Judit, Email: [email protected], Fax: 0259416061
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala teritoriala Somes-Cris
Adresa postala: str.Mihai Eminescu nr.18. jud.Bihor, Localitatea: Mun. Oradea, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0259417509, In atentia: ing. Imre Judit, Email: [email protected], Fax: 0259416061
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala teritoriala Somes-Cris
Adresa postala: str.Mihai Eminescu nr.18. jud.Bihor, Localitatea: Mun. Oradea, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0259417509, In atentia: ing. Imre Judit, Email: [email protected], Fax: 0259416061
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratia Nationala.
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii.Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare mijloace de interventie pentru apararea impotriva inundatiilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sucursala teritoriala Somes-Cris, Mun. Oradea str.Mihai Eminescu nr.18. jud.Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare mijloace de interventie pentru apararea impotriva inundatiilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28620000-4 - Scule (Rev.1)
25243310-2-Galeti din plastic (Rev.1)
28200000-4-Cisterne, rezervoare si containere din metal, radiatoare si boilere pentru incalzire centrala (Rev.1)
35121140-1-Barci de salvare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Anexei nr.1 din Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 170, 000 si 180, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 2.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligib.-Decl.priv.neincadrarea in prev.art.181 din OUG nr.34/2006-Certif. ANAF pt.pers.jur.priv.indepl.oblig.exigibile de plata a imp. si taxelor catre stat, precum si a contrib. pt asig. sociale de stat la data 30.09.2007-Certif. fiscal priv. plata imp. si taxelor locale.Pers.jur/fiz.romane: -Certif.Const.emis de ORC de pe langa C.C.I.N. sau terit.-Certif.de inmatric.la Camera de Comert Pers. jur./fizice straine: -Doc.care dovedesc o forma de inreg./atestare ori apartenenta dpdv profesional;
-Se vor prez.toate certif.si form.solic.in Fisa de date a achiz.si trebuie sa fie emise de org.similare din tara resp
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 360.000 lei sau 107.530 Euro, pentru 1 euro =3, 3711 la data de 03.10.2007.Bilantul contabil din anul precedent, 31.12.2006, avizat de organele competente in domeniu
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl.priv.calit.de particip.la procedura-Decl.priv.lista princ.livrari de prod.in ultimii 3 ani-Se va prezenta Autorizatia de furnizare a produselor-Decl.priv.efectivul mediu anual al pers. angajat si al cadrelor de conducere-Fisa/fise de informatii privind experienta similara: minim36.000lei, fara TVA, respectiv10.753 euro-Recomandari din partea altor beneficiari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2007 10:00
Locul: ANIF-RA Sucursala Teritoriala Somes-Cris, Mun. Oradea str.Mihai Eminescu nr.18. jud.Bihor, cod.41001
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel.021-332 28 16, Fax: 021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2007 10:29