Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare mobilier de birou pentru birourile judecatorilor-


Anunt de participare numarul 106676/27.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Justitiei si Libertatilor Cetatenesti
Adresa postala:  Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 037.204.1115, In atentia:  Simona Mariana BATA sau Adina DEDU, Email:  [email protected], Fax:  037.204.1114, Adresa internet (URL):  www.just.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare mobilier de birou pentru birourile judecatorilor-
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile instantelor prevazute in lista de livrare ( Anexa 5 BListele de distributie a echipamentelor pe locatii)
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Ministerul Justitiei achizitioneaza mobilier de birou pentru instantele judecatoresti in conformitate cu OG 11/2009 privind alocarea de la bugetul de stat a fondurilor necesare pentru contractarea li implementarea proiectelor necontractate din fondurile ProgramuluiPHARE si a H.G. nr. 541/2010 privind aprobarea sumelor necesare Ministerului Justitiei pentru contractarea si implementarea proiectelor necontractate din fondurile programului 2006.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39130000-2 - Mobilier de birou (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Anexei5A din Caietul de Sarcini.
Conform specificatiilor din Caietul de Sarcini, Ministerul Justitiei doreste achizitionarea, pentru instantele de judecata, a pieselor de mobilier destinate uzului judecatorilor, prin dotarea birourilor acestora.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 651, 610RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 08.10.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare const. cu OP, scrisoare bancara sau orice alt instrument legal constituit valab. 90 de zile de la data constituirii, inclusiv: 18.059 lei (lot 1) si 14.972 lei (lot2).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat conform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Op. ec. care sunt in asociere au obligatia in cazul in care oferta este declarata castigatoare sa-si legalizaze acordul de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006.
Certificat de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca op. ec. nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor.
Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca op. ec. nu are datorii la bugetul local la data deschiderii ofertelor.
Certificat constatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde are sediul valabil la data depunerii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (FORMULAR 3) din care sa reiasa media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
In situatia in care op. ec. a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri va fi prezentata corespunzator peri. efective de activ.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Candidatul va demonstra accesul la minim 3 specialisti (pers. tehnic de specialitate) in domeniul de furnizare a bunurilor (productie sau distributie) ? Lotul 12.- Candidatul va demonstra accesul la minim 3 specialisti (pers. tehnic de specialitate) in domeniul de furnizare a bunurilor (productie sau distributie) ?Lotul 2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Necesitatea implementarii proiectului necontractat din fonduri Phare.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Capacit. tehn. si prof.: 60 pct.Capacit. ec.-fin.: 40 pct; Punctaj min: 100 pct: Pt a det. nr. de pct. acordat/candidat, subcriterii: media CA/ultimii 3 ani si nr. de experti.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14882/RG
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2010 18:00
Locul: www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice persoana in baza unei imputerniciri semnata si stampilata
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In conf. cu O.G. 11/2009 priv. alocarea de la bugetul de stat a fondurilor necesare pentru contractarea li implementarea proiectelor necontractate din fondurile PHARE si a H.G 541/2010 priv. aprobarea sumelor necesare MJ pentru contractarea si implementarea proiectelor necontractate din fondurile programului 2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Natrional de Solutionare a Conestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 4021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  4021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 4021.319.51.83, Email:  [email protected], Fax:  4021.332.12.40, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala:  Str. Apollodor 17, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Tel. 037.204.1115, Email:  [email protected], Fax:  037.204.1114, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2010 12:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer