Licitatie Publica - ACHIZITIONARE MOTORINA EURO 4 SI BENZINA EURO 4
Anunt de participare numarul 68589/13.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ADJUD (CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ADJUD)
Adresa postala: STR STADIONULUI NR 2, Localitatea: Adjud, Cod postal: 625100, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul Achizitii Publice, Tel.0237641908- int 106, In atentia: Stroia Gheorghe sau Bogea Tuta-Veronica, Email: [email protected], Fax: 0237641912
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE MOTORINA EURO 4 SI BENZINA EURO 4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Municipiului Adjud, str. Stadionului, nr. 2, Adjud, Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 804, 821.5 si 2, 256, 026.85RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contracte subsecvente anuale 2009, 2010, 2011, 2012
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea carburanti, cantitati maxime totale: motorina - 500.000 litri si benzina 60.000 litri pentru o perioda de 4 ani(2009-2012)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132000-3-Benzina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea carburanti, motorina - minim 400.000 litri, maxim -500.000 litribenzina- minim48.000 litri , maxim -60.000 litri , pe 4 ani Cantitatile estimate pentru primul contract subsecvent(2009): motorina -min 100.000 litri, max 125000 litri, benzina: min 12000 litri, max 15000 litri
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 804, 821.5 si 2, 256, 026.85RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 4000 RON, constituita conform Fisei de Date a Achizitiei -Cap. VI.5
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Situatia personala a ofertantului: declaratieprivind eligibilitatea-intocmita in conformitate cu Formularul nr.12 A si informatii generale Formular nr.12 A1
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 -Completare formulare nr.12B si 12C ; Certificat de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat , valabil la data depunerii ofertelor, in original sau copie legalizata ;Certificat de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, valabil la data depunerii ofertelor, in original sau copie legalizata
3. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare): Certificat constatator eliberat de O.R.C.- in original sau copie legalizata; copie dupa certificatul de inregistrare si actul constitutiv al societatii (contract de societate sau statutul);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala 1000000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. 12D si anexa - o declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani;Formular nr. 12G si anexa-privind subcontractantii; Acord de subcontractare; Formular 12J - Acord de asociere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.12.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.01.2009 11:00
Locul: Primaria Municipiului Adjud, Str. Stadionului, Nr.2, Adjud, Vrancea, CP 625100
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor sau imputerniciti ai acestora, membrii comisiei de evaluare si observatorii desemnati in conformitate cu legislatia in vigoare in domeniul achizitiilor publice
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONA DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Adjud - Compartimentul Achizitii Publice- C.Jr.Bogea Tuta Veronica
Adresa postala: Str. stadionului, Nr. 2, Localitatea: Adjud, Cod postal: 625100, Romania, Tel.0237/641908-int 106, Email: [email protected], Fax: 0237/641912
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2008 15:06