Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 124079t761 | 124146 | 124404 | 125-394 | 125571 | 12565 | 125728 | 125822 | 126250 | 126350 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare pachete cu dulciuri si pachete cu produse alimentare cu ocazia unor sarbatori din anul calendaristic 2008


Anunt de participare numarul 46328/14.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA
Adresa postala: STRADA PIATA UNIRII NR.1, JUDETUL CLUJ, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Punct(e) de contact: TAMARA ZSOLDOS, Tel.0746105732, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0264596030, INT 3050, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare pachete cu dulciuri si pachete cu produse alimentare cu ocazia unor sarbatori din anul calendaristic 2008
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: municipiul Cluj-Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 8 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 410, 000 si 420, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: in functie de necesitatile autoritatii contractante
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie pachete cu dulciuri si pachete cu produse alimentare cu ocazia unor sarbatori din anul calendaristic 2008
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15842100-3 - Ciocolata (Rev.1)
15411210-7-Ulei pentru prajit (Rev.1)
15831000-2-Zahar (Rev.1)
15842310-8-Bomboane (Rev.1)
15850000-1-Paste fainoase (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 Minim 2500 si maxim 5000 pachete cu dulciuri;Lot 2 Minim 2500 si maxim 5000 pachete cu produse alimentare
Valoarea estimata fara TVA: intre 410, 000 si 420, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.04.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot 1: pachete cu dulciuri: 2400 lei; Lot 2: pachete cu produse alimentare: 2400 lei; Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare: bugetul local al municipiului Cluj-Napoca. Plata se va face prin ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind calitatea de participant, Fisa de informatii generale, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (pentru persoane fizice si juridice), inclusivcele locale(pentru persoane juridice) : DGFP a judetului, Consiliul local sub forma de formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, pentru Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langacamera de comert si industrie nationala sau teritoriala./Certificat de inregistrare de la Registrul comertului sau pentru Persoane juridice/fizice straine Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competentela data de 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care sa certifice faptul ca produsul ofertat respecta standardele de asigurare acalitatii ISO 9001:2000 sauechivalent, Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, recomandari, Informatii privind subcontractantii, Autorizari, Asociere, Declaratie privind respectarea conditiilor de munca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.04.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 08.07.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2008 14:00
Locul: str. Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si persoanele imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
nu e cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 021/3118090, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 48536, Romania, Tel.0264/592322, Email: [email protected], Fax: 0264/592322, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator asupra actului autoritatii pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia de asistenta sociala
Adresa postala: P-ta Unirii, nr. 1 Cluj-Napoca, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264596030, INT 3050, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0264596030, INT 3050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2008 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer