Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare Paine


Anunt de participare numarul 42214/29.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA TG.JIU
Adresa postala: str. Vasile Alecsandri, nr.23, Gorj., Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN STATIE, Tel.0253.216290, In atentia: Carmen Statie, Email: [email protected], Fax: 0253.219438
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare Paine
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Penitenciarul Tg-Jiu, nr.23, Gorj, Tg-Jiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare paine semialba si paine alba.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Paine semialba: minim 124.000kg-maxim 150.000kg
Paine alba : minim 900kg- maxim 1.500kg
Valoarea estimata fara TVA: 303, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.03.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in suma fixa de 1500leiGarnatie de buna executie in cuantum de 6, 5% din total valoare contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face de la bugetul de stat, iar plata de face cu ordin de plata in contul furnizorului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea .
2. Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.
3. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului.
4. Copie dupa Certificatul de Inregistrare emis de Oficiul Registrul Comertului si anexa acestuia-pentru persoane juridice romane.
5. Copie dupa autorizatia de functionare sau certificatul de producator, copie dupa cartea de identitate- pentru persoane fizice ramane.
6. Copie dupa documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- pentru persoane juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant Contabil. Informatii prrivind cifar de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 400.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele livrari de paine pe ultimii 3 ani.Experienta similara. Declaratie privind echipamentele tehnice. Informatii privind personalul tehnic de specialitate. Certficat de conformitate produs. Autorizari specifice domeniilor de activitate. Mostre de produs. Standarde de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 2 recomandari din partea beneficiarilor pe anul 2007. Prezentarea dovezilor privind existenta dotarii cu minim 1 mijloc de transport adecvat. Prezentarea dovrzilor cu personalul angajat in ultimele 12 luni. Prezentarea actului doveditor emis de Directia Sanitar Veterinara si Siguranta Alimentelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
200977/25.01.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: Cand se solicita documentatia de atribuire pe suport de hartie, plata se va face la casieria Penitenciarului Tg-Jiu.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.02.2008 12:00
Locul: Sediul Penitenciarului Tg-Jiu, str. Vasile Alecsandri, nr.23, Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropolis, nr. 6 , Sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Penitenciarului Tg-Jiu
Adresa postala: str. Vasile Alecsandri, nr.23, Gorj, Localitatea: Tg-Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel.0253.216290, Fax: 0253.219438
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.01.2008 16:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer