Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONARE PAINE ALBA PROASPATA ( FRANZELE 400 GR.)


Anunt de participare numarul 43194/12.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BOTOSANI
Adresa postala: str. Maxim Gorki nr.4, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710171, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS CONSTANTIN BUDAI, Tel.0231537993, Email: [email protected], Fax: 0231511047, Adresa internet (URL): http: //www.geocities.com/dgaspcbt_achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE PAINE ALBA PROASPATA ( FRANZELE 400 GR.)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIILE UNITATILOR AFLATE IN SUBORDINEA DGASPC BOTOSANI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONARE PAINE ALBA PROASPATA ( FRANZELE 400 GR.)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PAINE ALBA PROASPATA ( FRANZELE 400 GR.) - CANTITATE = 134.280 KG.
Valoarea estimata fara TVA: 335, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.03.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE = 6750 LEI - IN CONT RO39TREZ1165006XXX002446 - TREZORERIA MUNICIPIULUI BOTOSANI, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE= 10%DIN VALOAREA DE ATRIBUIRE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA LA ART. 181, CERTIFCAT DE ATESTARE FISCALA ELIBERAT DE DGFPS, CERTIFICAT PRIVIND PLOATA TAXELOR SI IMPOZITELOR LOCALE, CERTIFICAT CONSTATATOR ELIBERAT DE ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATII BANCARE CARE SA ATESTE BONITATEA OFERTANTULUI, BILANT CONTABIL LA: 31.12.2005, 31.12.2006 SI LA 30.06.2007 - BALANTA DE VERIFICARE LA 31.12.2007, DECLARATIE PRIVIND CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII TREI ANI,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA MEDIE DE AFACERI = 677588.00 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE SIMILARE - 3 RECOMANDARI, RESURSE TEHNICESI DE PERSONAL, DECLARATII DE CONFORMITATE, AVIZE/ AUTORIZATII DE FUNCTIONARE (SPATII DE PRODUCTIE-DEPOZITARE-MIJLOACE DE TRANSPORT), CERTIFICARI ISO9001 SI 22000(SE ACCEPTA SOCIETATI IN CURS DE CERTIFICARE)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.02.2008 13:30
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: IN CONT RO19RNCB0234000991800001 DESCHIS LA BCR SUCEAVA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2008 10:00
Locul: SEDIUL DGASPC BOTOSANI, BOTOSANI STR. MAXIM GORKI NR. 4, COD POSTAL 710171
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE DIN PARTEA AUTORITATII CONATRCTANTE, PERSOANE IMPUTERNICITE DIN PARTEA OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
CONTRACTUL POATE FI SUPLIMENTAT SAU DIMINUAT CU PANA LA MAXIM 30% CONFORM CU LEGISLATIA IN VIGOARE
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL SUCEAVA
Adresa postala: STR. STEFAN CEL MARE NR. 62, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230215383, Email: [email protected], Fax: 0230215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE DE LA LUAREA LA CUNOSTINTA DESPRE DOCUMENTUL PE CARE IL CONTESTA
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA GENERAL DE ASITENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BOTOSANI - serviciul achizitii
Adresa postala: STR. MAXIM GORKI NR. 4, Localitatea: BOTOSANI, Cod postal: 710171, Romania, Tel.0231537993, Email: [email protected], Fax: 0231511047
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2008 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer