Licitatie Publica - Achizitionare paine si produse de panificatie -2011
Anunt de participare numarul 116822/10.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arges
Adresa postala: Calea Dragasani, Nr. 8, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110347, Romania, Punct(e) de contact: ioan preoteasa, Tel. 0248/271131, int.33, Email: [email protected], Fax: 0248/271220, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare paine si produse de panificatie -2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediile unitatilor subordonate DGASPC ARGES, conform Anexei 2 din documentatia de atribuire.
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare paine si produse de panificatie pentru beneficiarii unitatilor subordonate DGASPC Arges (conform Anexei 2 la Caietul de sarcini).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
15812000-3-Produse de patiserie si de cofetarie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Blat tort 400 gr.- 203 Buc.; branzoaice 100 gr.- 8345 Buc.; chec 500 gr.- 1370 Buc. ;corn croisant, crema de ciocolata 65 gr.- 8170 Buc.; corn cu gem 100 gr.- 11730 Buc.; cozonac 500 gr.- 1275 Buc.; franzela alba 400 gr.- 332241 Buc.; sticks 50 gr.- 1302 Buc.
Valoarea estimata fara TVA: 296, 394RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.04.2011 pana la 30.12.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare- 4400 lei.Garantia de buna executie in cuantum de 8% din valoarea contractului (fara T.V.A.), constituita conform Documentatiei de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea;
-declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la Art. 181;
-declaratie care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (daca este cazul);
-declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ;
-certificat fiscal de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugeteleasigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala aFinantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat;
-certificat privind plata taxelor si impozitelor locale ? eliberat de Primaria locala;
-certificat constatator, emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului;
-certificat de inregistrare fiscala emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-ultimul bilant contabil (la 30.06.2010 sau 31.12.2010)-vizat de Directia Finantelor Publice, respectiv de Oficiul Registrului Comertului;
-declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (Informatii generale)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii privind asigurarea cu echipamente de specialitate;
-informatii privind asigurarea cu personal de specialitate;
-experienta similara;
-certificat de implementare a sistemului de management al calitatii, sau dovada ca procedura de acreditareeste in derulare;
-certificate privind respectarea standardelor de protectia mediului (sau documente echivalente), sau dovada ca acreditarea este in derulare;
-declaratie privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
licitatie deschisa cu faza finala de licitatie electronica, desfasurata intr-o runda, conform documentatiei de atribuire(fisa de date cap.IV.2)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.03.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2011 14:00
Locul: DGASPC Arges, Pitesti, Calea Dragasani, nr.8, etaj I.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.G.A.S.P.C. Arges, Birou Juridic
Adresa postala: Calea Dragasani, nr. 8, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110347, Romania, Tel. 0248/271131, Email: [email protected], Fax: 0248/271220
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2011 14:20