Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare paine si produse de panificatie si lapte si produse lactate - 2010


Anunt de participare numarul 96094/15.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arges
Adresa postala: Calea Dragasani, Nr 8, jud Arges, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110347, Romania, Punct(e) de contact: ioan preoteasa, Tel.0248/271131, int. 33, Email: [email protected], Fax: 0248/271220, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare paine si produse de panificatie si lapte si produse lactate- 2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediile unitatilor subordonate D.G.A.S.P.C. Arges, conform Anexei I la Caietul de sarcini
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare paine si produse de panificatie si lapte si produse lactate, pentru unitatile subordonate D.G.A.S.P.C. Arges (conform Anexei I la Caietul de sarcini)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
15500000-3-Produse lactate (Rev.2)
15511000-3-Lapte (Rev.2)
15811000-6-Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare paine si produse de panificatie si lapte si produse lactate, conform specificatiilor din Caietul de sarcini)
Valoarea estimata fara TVA: 324, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 26.04.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot I - 2200 lei; Lot II - 2650 lei; Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului (fara T.V.A.), constituita conform Documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In situatia in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, acestia au obligatia de a prezenta contractul de asociere legalizat pana la data depunerii ofertelor
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la Art. 181;
-Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M .(daca este cazul;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat fiscal de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugeteleasigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala aFinantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat;
- Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala;
- Certificat constatator, emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului;
- Certificat de inregistrare fiscala emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-ultimul bilant contabil (la 30.06.2009 sau 31.12.2009)-vizat de DGFP, respectiv de Oficiul Registrului Comertului;
- declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (Informatii generale);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind asigurarea cu echipamente de specialitate;
- Informatii privind asigurarea cu personal de specialitate;
- Experienta similara.
- certificat de implementare a sistemului de management al calitatii, sau dovada ca procedura de acreditareeste in derulare;
-certificate privind respectarea standardelor de protectia mediului (sau documente echivalente), sau dovada ca acreditarea este in derulare;
- declaratie privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani- un set format din 3 contracte de furnizare produse similare, incheiate in ultimii 3 ani (considerat un singur document)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatie deschisa cu etapa finala de licitatie electronica, desfasurata intr-o runda, conform documentatiei de atribuire (Fisa de date - cap. IV.2)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2010 14:00
Locul: Pitesti, Calea Dragasani, Nr. 8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa: str. Stavropoleos nr.6, sect.3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala: Strada Victoriei, nr. 22, jud. Arges, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Email: [email protected], Fax: 0248223828
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D..G.A.S.P.C. Arges, Compartiment Juridic-contencios
Adresa postala: Calea Dragasani, Nr. 8, jud. Arges, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110047, Romania, Tel.0248271131, int. 48, Fax: 0248/271220
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2010 16:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer