Licitatie Publica - Achizitionare panouri parazapezi
Anunt de participare numarul 37117/26.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri
Adresa postala: Str. Traian FN, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900714, Romania, Punct(e) de contact: serviciul licitatii, Tel.0241/581147, In atentia: Teodora Chirica, Email: [email protected], Fax: 0241/581371
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri
Adresa postala: Str. Traian FN, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900714, Romania, Punct(e) de contact: serviciul licitatii, Tel.0241/581147, In atentia: Teodora Chirica, Email: [email protected], Fax: 0241/581371
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri
Adresa postala: Str. Traian FN, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900714, Romania, Punct(e) de contact: serviciul licitatii, Tel.0241/581147, In atentia: Teodora Chirica, Email: [email protected], Fax: 0241/581371
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare panouri parazapezi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: District Fetesti-jud Ialomita, District Slobozia-jud Ialomita, District Ciucurova-jud Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare panouri parazapezi cu livrare la District Fetesti, District Slobozia si DistrictCiucurova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28821000-3 - Bariere de protectie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Panouri parazapezi 7000 ml livrate la District Fetesti 5000 ml, District Slobozia 1000 ml si District Ciucurova 1000 ml
Valoarea estimata fara TVA: 455, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 3640 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare: bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.1 din OUG34/2006, declaratie privind eligibilitatea, certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (stat si locale)- original, certificat ORC-original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil 2004, 2005, 2006
informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri egala sau mai mare decat 812175 lei/243414 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
lista de experienta similara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani a cel mult 3 contracte care au avut ca obiect furnizareade produse similaresi care au avut, cumulat, valoarea egala sau mai mare cu 162435 lei/48683 euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Preluare directa de la DRDP Constanta, in urma unei solicitari transmise prin fax
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 27.02.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2007 12:00
Locul: DRDP Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: str. Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900716, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Licitatii
Adresa postala: Str. Traian FN, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900714, Romania, Tel.0241/581147, Email: [email protected], Fax: 0241/584371
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.10.2007 13:05