Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare platforma de e-learning cu specific IT pentru Ministerul Justitiei si sistemul judiciar din Romania.


Anunt de participare numarul 140203/03.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Justitiei si Libertatilor Cetatenesti
Adresa postala: Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 372041115, In atentia: Simona Mariana Bata sau Ion Krech, Email: [email protected], Fax: +40 372041114, Adresa internet (URL): www.just.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare platforma de e-learning cu specific IT pentru Ministerul Justitiei si sistemul judiciar din Romania.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Ministerului Justitiei din Bucuresti, str. Apolodor nr. 17, sector 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale (MCSI), in calitate de Organism Intermediar si Ministerul Justitiei (MJ), in calitate de beneficiar, a fost semnat contractul nr. 517/323, prin care Ministerului Justitiei ii este acordata finantare nerambursabila pentru implementarea proiectului nr. SMIS 22996 ?Platforma de e-Learning cu specific IT pentru Ministerul Justitiei si sistemul judiciar din Romania?, in cadrul Programului Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice.
Obiectivul proiectului este dezvoltarea unei platforme de e-learning care sa permita furnizarea unor solutii de invatamant pentru sistemul judiciar, cu continut specific, prin mijloace electronice, disponibile on-line.De asemenea, prin scopul sau, proiectul isi propune si dotarea cu o serie de echipamente hardware a beneficiarilor directi ai acestuia (MJ, Inalta Curte de Casatie si Justitie, Tribunalul Bucuresti si judecatoriile de sector, Curtea de Apel Bucuresti, Institutul National al Magistraturii, Scoala Nationala de Grefieri, Autoritatea Nationala pentru Cetatenie, Curtea de Apel Timisoara etc.).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
51611100-9-Servicii de instalare de hardware (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectivul proiectului este dezvoltarea unei platforme de e-learning care sa permita furnizarea unor solutii de invatamant pentru sistemul judiciar, cu continut specific, prin mijloace electronice, disponibile on-line.
Conform specificatiilor din Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 14, 726, 378RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, OP sau orice alt instrument legal in favoarea MJ in contul IBAN RO22TREZ7005005XXX000156 deschis la ATCPMB, in cuantum de 294.527, 56 lei.Valabilitatea garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita pt primirea of in SEAP stabilit in anuntul de part., inclusiv.NOTA: Potrivit art. 278^ 1 alin. 1 lit. c) din O.U.G 34/2006 in situatia in care C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, respectiv suma de9.032, 64 lei .Dovada constituirii garantiei de participare va fi depusa in original la sediul autoritatii contractante si in S.E.A.P.Ofertele care nu vor fi insotite de garantia de participare vor fi respinse. 5 % din valoarea contractului, fara T.V.A., constituita prin: - scrisoare bancara de garantie de buna executie emisa in favoarea autoritatii contractante avand aceeasi valabilitate cel putin cu cea a contractului (FORMULAR 9);
- ordin de plata in contul Ministerului Justitiei nr. RO22TREZ7005005XXX000156 deschis la A.T.C.P.M.B. sau orice alt instrument legal in favoarea Ministerului Justitiei.Perioada de valabilitate va fi egala cel putin cu durata de valabilitate a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
(estimat) 81% acordata din Fondul European de Dezvoltare Regionala, iar 19 % din contravaloarea achizitiei va fi suportata din bugetul MJ.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ( Formular 1)
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formular 2)
Certificat de atestare fiscaladin care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele in SEAP.
Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele in SEAP.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? ( Formular 3)
Certificat de participare ca oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAPnr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii ca oferta independenta ( Formular 3 BIS)
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 ( evitarea conflictului de interese)din OUG 34/2006. (FORMULAR 14). Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde are sediul (valabil la data depunerii ofertei) din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator obiectuluiprocedurii sau similar.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Manager de proiect/Calificari si abilitati
- Diploma de absolvent studii superioare
- Certificare profesionala in domeniul managamentului de proiect, emisa de o institutie recunoscuta la nivel international (ex. PMP, sau echivalent) sau la nivel national;
- Certificare in domeniul managementului serviciilor IT, emisa de o institutie recunoscuta la nivel international (ex. ITIL sau echivalent) sau la nivel national;
- Cunostinte excelente de limba romana care sa-i permita exprimarea opiniilor in scris sau oral.
Experienta profesionala specifica
- Experienta profesionala in calitate de Manager de Proiect in cel putin un proiect privind implementarea de sisteme informaticeModalitati de indeplinire:
Pentru fiecare din specialistii solicitati se vor atasa alaturi de diplome si certificari un CV din care sa reiasa calificarea si experienta personala si o declaratie de disponibilitate
2.Coordonator tehnic /Calificari si abilitati
- Diploma de absolvent studii superioare in domeniul ITExperienta profesionala generala
- Diploma absolvire curs sau certificare relevanta in domeniul managementului de proiect
- Minim 5 ani experienta profesionala in domeniul IT
Experienta profesionala specifica
- Experienta profesionala in calitate de Coordonator Tehnic pentru cel putin un proiectcare a avut ca obiect implementarea unui sistem informatic.
Modalitati de indeplinire: Idem cu cele mentionate la pct. 1 - Manager de proiect
3. Arhitect de solutieCalificari si abilitati
- Diploma de absolvent studii superioare in domeniul IT
- Certificare profesionala emisa de o institutie recunoscuta international cu privire la competentele in domeniul arhitecturilor de tip Enterprise
- Certificare profesionala in tehnologia bazei de date ofertateExperienta profesionala generala
- Minim 5 ani experienta profesionala in domeniul IT
Experienta profesionala specifica
Experienta profesionala in calitate de arhitect de solutie in cel putin un proiect privind implementarea de sisteme informatice, care a inclus implementarea de aplicatii software (altele decat software de baza) si echipamente hardware
Modalitati de indeplinire: Idem cu cele mentionate la pct. 1 - Manager de proiect
4. Dezvoltator software ? min 3specialisti
Calificari si abilitati
- Diploma de absolvent studii superioare in domeniul IT
Experienta profesionala generala
- Minim 5 ani experienta profesionala in domeniul IT
Experienta profesionala specifica
Experienta profesionala in calitate de Dezvoltator Software pentru cel putin un proiect de implementare sistem informatic in domeniul educatiei si care a inclus o componenta de dezvoltare portal.
Modalitati de indeplinire: Idem cu cele mentionate la pct. 1 - Manager de proiect
5. Coordonator dezvoltare continutCalificari si abilitati
- Diploma de absolvent studii superioare in domeniul economic, pedagogic, sau tehnic;
- Cunostinte excelente de limba romana care sa-i permita exprimarea opiniilor in scris sau oral.
Experienta profesionala generala- Minim 5 ani experienta profesionala generala
Experienta profesionala specifica
Experienta in calitate de Coordonator dezvoltare continut/Coordonator Stiintific in cel putin un proiect de implementare sistem informatic in domeniul educatiei ce a inclus dezvoltarea de continut digital de instruire pentru adulti
Modalitati de indeplinire: Idem cu cele mentionate la pct. 1 - Manager de proiect
6. Dezvoltator continut educational ? doi specialisti
Calificari si abilitati
- Diploma de absolvent studii superioare
Experienta profesionala generala
- Minim 3 ani experienta profesionalaExperienta profesionala specifica
Experienta profesionala in calitate de dezvoltator continut educational in cel putin un proiect de implementare sistem informatic in domeniul educatiei, care a inclus si o componenta de dezvoltare continut digital interactiv
Modalitati de indeplinire: Idem cu cele mentionate la pct. 1 - Manager de proiect
7. Responsabil calitate
Calificari si abilitati
- Diploma de absolvent studii superioare
- Certificat de participare la un curs de auditor pentru sisteme de managementul calitatii ISO 9001 sau echivalent; se va accepta o decizie denumire din partea operatorului economic;
Experienta profesionala generala
- Minim 3 ani experienta profesionalaExperienta profesionala specifica
Experienta profesionala ca si responsabil calitate/ manager al calitatii pentru cel putin un proiect de implementare de sisteme informatice
Modalitati de indeplinire: Idem cu cele mentionate la pct. 1 - Manager de proiect
8. Expert securitate/Calificari si abilitati
- Diploma de absolvent studii superioare in domeniul IT
- Experienta privind managementul securitatii informationale, dovedita prin certificate cum ar fi Certified Information Security Manager ? CISM/Certified Information Systems Security Professional ? CISSP sau echivalent;
- Experienta privind incorporarea securitatii informationale in toate etapele de dezvoltare a unui produs software, dovedita prin certificate cum ar fi Certified Secure Software LifeCycle Professional -CSSLP sau echivalent;
- Experienta privind auditul sistemelor informatice dovedita prin certificate cum ar fi Certified Information System Auditor ? CISA sau echivalent;
Experienta profesionala generala
- Experienta profesionala generala in domeniul IT;
Experienta profesionala specifica
- Experienta profesionala in domeniul securitatii informatiei;
Modalitati de indeplinire: Idem cu cele mentionate la pct. 1 - Manager de proiect
9.Expert hardware&Calificari si abilit.
-Diploma de absolvent studii superioare in domeniul IT
-Cunostinte privind instalarea, configurarea si suportul privind echipamentele hardware, dovedite prin certificari/diplome/atestate.
-Experienta pivind administrarea serviciilor de cluster, dovedita prin certificari/diplome/atestate.
Experienta profesionala generala
-Experienta profesionala generala in domeniul IT&C;
Experienta profesionala specifica
-Experientain implementarea de sisteme informatice complexe.Modalitati de indeplinire: Idem cu cele mentionate la pct. 1 - Manager de proiect
10. Expert in testarea securitatii sistemelor informatice&Calificari si abilitati
- Diploma de absolvent studii superioare in domeniul IT
- Experienta privind testarea adecvata din punct de vedere al securitatii informatiei, dovedita prin certificate cum ar fi Certificat Licensed Penetration Tester - LPT sau echivalent;
- Experienta privind testarea de penetrare, dovedita prin certificate cum ar fi Offensive Security Certified Professional - OSCP sau echivalent;
Experienta profesionala generala
- Experienta profesionala generala in domeniul IT;
Experienta profesionala specifica
- Experienta profesionala in domeniul securitatii informatiei;
Modalitati de indeplinire: Idem cu cele mentionate la pct. 1 - Manager de proiect
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
40%
40
Descriere: a) Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate (valoarea in lei, fara TVA)se acorda 40 de puncte; b) Pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) se acorda punctaj astfel: Pfinanciar (n) = Pmin / Pfin (n) x 40 puncte
2.
CT1: Previzualizarea materialelor educationale
8%
8
Descriere: Pentru sistemele care permit instructorului previzualizarea materialelor educationale se acorda 4 de puncte. Pentru sistemele care permit instructorului previzualizarea materialelor educationale utilizate in sesiunea sincrona intr-o forma identica cu cea disponibila pentru cursanti se acorda 8 de puncte.
3.
CT2: Definirea de limite de timp pentru raspunsul la intrebarile unui test
8%
8
Descriere: Pentru sistemele care permit definirea unei limite de timp pentru test se acorda 4 de puncte. Pentru sistemele care permit definirea unei limite de timp pentru fiecare intrebare dintr-un test se acorda 8 de puncte.
4.
CT3: Salvarea rezultatelor cautarii in materialele educationale
10%
10
Descriere: Pentru sistemele care permit salvarea rezultatelor cautarii in materialele educationale se acorda 2, 5 de puncte. Pentru sistemele care permit salvarea rezultatelor cautarii in materialele educationale si consultarea ulterioara a acestora se acorda 5 de puncte. Pentru sistemele care permit consultarea rezultatelor cautarii in materialele educationale salvate anterior, dupa reconectarea din sistem, se acorda 10 de puncte.
5.
CT4: Importul de intrebari din fisiere de tip .xls
8%
8
Descriere: Pentru sistemele care permit doar importul de intrebari de tipul cu un singur raspuns corect (alegere unica) din fisiere de tip .xls se acorda 4 de puncte. Pentru sistemele care permit importul de intrebari de tipurile cu un singur raspuns corect (alegere unica), cu raspuns corect multiplu si de tip adevarat/fals, din fisiere de tip .xls, se acorda 8 de puncte.
6.
CT5: Planificarea operatiunilor de import materiale educationale
8%
8
Descriere: Pentru sistemele care permit importul prin interfata sistemului a materialelor educationale de tip SCORM se acorda 4 de puncte. Pentru sistemele care permit planificarea operatiunilor de import de materiale educationale de tip SCORM prin specificarea datei si orei de executie folosindinterfata sistemului se acorda 8 de puncte.
7.
CT6: Generarea de teste din colectii de intrebari
8%
8
Descriere: Pentru sistemele care generarea de teste din colectii de intrebari pe bazagradului de dificultate a intrebarilor se acorda 4 de puncte.Pentru sistemele care permit care generarea de teste din colectii de intrebari pe bazagradului de dificultate a intrebarilorsi a domeniului/materiilor asociate se acorda 8 de puncte.
8.
CT7: Configurarea utilizatorilor ce aproba materialele de instruire publice
10%
10
Descriere: Pentru sistemele care permit aprobarea materialielor ce urmeaza a fi incarcate in spatiul public se acorda 5 de puncte. Pentru sistemele care permit configurarea utilizatorilor care aproba materialele ce urmeaza a fi incarcate in spatiul public se acorda 10 de puncte
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
Pondere componenta tehnica: 60 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8422/RG
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2012 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Conform contractului nr. 517/323, prin care Ministerului Justitiei ii este acordata finantare nerambursabila pentru implementarea proiectului nr. SMIS 22996 ?Platforma de e-Learning cu specific IT pentru Ministerul Justitiei si sistemul judiciar din Romania?, in cadrul Programului Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fondul European de Dezvoltare Regionala)
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofetele clasate pe primul loc au punctaje totale egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre op. ec. de documente care contin noi preturi (val.totala in lei fara TVA).Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua luarii la cunostinta conf. art. 256.2 alin 1 lit. a) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Apolodor 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372041115, Email: [email protected], Fax: +40 372041114, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2012 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer