Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONARE PONTON ACOSTARE NAVE (INCLUSIV PUNTEA DE ACES DE LA MALUL DUNARII LA PONTON)


Anunt de participare numarul 79287/04.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE DELTA DUNARII
Adresa postala: STRADA BABADAG, NR. 165, ,Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820112, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN NEGRISANU, Tel.0240531520, Email: [email protected], Fax: 0240533547, Adresa internet (URL): www.indd.tim.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: CERCETARE-DEZVOLTARE IN STIINTE FIZICE SI NATURALE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE PONTON ACOSTARE NAVE (INCLUSIV PUNTEA DE ACES DE LA MALUL DUNARII LA PONTON)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: LOCO BENEFICIAR (DANA DE ACOSTARE A INCDDD) TULCEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONARE PONTON ACOSTARE NAVE (INCLUSIV PUNTEA DE ACES DE LA MALUL DUNARII LA PONTON)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34514700-0 - Platforme mobile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 (UNA) BUCATA
Valoarea estimata fara TVA: 462, 185RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 5500 RON IAR GARANTIA DE BUNA EXECUTIE ESTE DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI DE ACHIZITIE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA.
2. DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181.
3. CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PRIVIND ACHITAREA OBLLIGATIILOR EXIGIBILE CATRE BUGETUL DE STAT SI CATRE BUGETELE ASIGURARILOR SOCIALE DE STAT.
4. CERTIFICAT PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR LOCALE.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTUL CONTABIL LA 31.12.2007 SI LA 31.12.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE REFERITOARE LA ECHIPAMENTELE TEHNICE SI LA MASURILE APLICATE IN VEDEREA ASIGURARII CALITATII.
2. DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE REFERITOARE LA PERSONALUL/ORGANISMUL TEHNIC DE SPECIALITATE DE CARE DISPUNE SAU AL CARUI ANGAJAMENT DE PARTICIPARE A FOST OBTINUT DE CATRE OFERTANT, IN SPECIAL PENTRU ASIGURAREA CONTROLULUI CALITATII.
3. CERTIFICATE SAU ALTE DOCUMENTE EMISE DE ORGANISME ABILITATE IN ACEST SENS, CARE SA ATESTE CONFORMITATEA PRODUSELOR - CERTIFICAT EMIS DE AUTORITATEA NAVALA ROMANA.
4. MOSTRE, DESCRIERI SI/SAU FOTOGRAFII.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2009 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2009 12:00
Locul: SEDIUL INCDDD TULCEA, STR. BABADAG NR. 165
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII LEGALI SAU PERSOANELE IMPUTERNICITE LEGAL DE CATRE ACESTIA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVROPOLEOS NR. 6, SECTORUL 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.4641, Email: [email protected], Fax: 021.310.4642, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL TULCEA
Adresa postala: STR. PACII NR. 83, Localitatea: TULCEA, Cod postal: 820048, Romania, Tel.0240.512.359;514.023, Fax: 0240.518.544;514.023, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN DE 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTIINTA DE CATRE CONTESTATAR A INCALCARII DISPOZITIILOR LEGALE IN MATERIE DE ACHIZITII PUBLICE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE DELTA DUNARII TULCEA
Adresa postala: STR. BABADAG NR. 165, Localitatea: TULCEA, Cod postal: 820112, Romania, Tel.0240.531.520, Email: [email protected], Fax: 0240.533.547, Adresa internet (URL): WWW.INDD.TIM.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2009 17:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer