Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare presa orizontala pentru balotat


Anunt de participare numarul 46668/17.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
A.S.A. SERVICII ECOLOGICE SRL
Adresa postala: Zona CET, Soseaua de Centura Nord FN, Localitatea: Arad, Cod postal: 310580, Romania, Punct(e) de contact: sediul central, Tel.0740164934, In atentia: Liliana Monica Ciupe-Vaida, Email: [email protected], Fax: 0741718688
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
persoana juridica privata
Activitate (activitati)
Altele: colectare si tratare deseuri
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare presa orizontala pentru balotat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul SC A.S.A. SERVICII ECOLOGICE SRL
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare presa orizontala pentru balotat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29436000-4 - Prese (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 achizitionare presa orizontala pentru balotat
Valoarea estimata fara TVA: 437, 232RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare - 8744.64 lei; garantia de buna executie - 7% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri PHARE 2005-Coeziune Economica si Sociala"Schema de investitii pt.sprijinirea initiativelor sectorului privat al IMM in domeniul gestionarii deseurilor", fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa informatii generalein original;
- declaratie privind eligibilitateain original;
- declaratie privind calitatea de participant la procedurain original;
- decl.priv.neincadr.in sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006in original;
- certificate ANAF si locale-in original sau copie legalizata;
Nota: Ofertele depuse de op.ec.care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local vor fi respinse.
- certificat ORC, cf.DA-in original;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant cont.pe anul 2006 sau bilant. prescurtat la 30.06.2007 vizat/inregistrat de organele competentein copie;balanta cont.pe ultima luna incheiatain copie;
decl.pe proprie rasp.priv.: cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani-minim 1.000.000 lei, solvabilitate minim 30% calculata dupa formula: capital propriu/total pasiv X100, lichiditate minim 200% calculata dupa formula: active circulante/datorii curente X100original;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, cf.DA-in original;decl. priv. pers.tehnic de spec., cf.DAin original;
decl.priv.subcontractantiiin original;
autorizare pt.livrare emisa de producator copie;certificare CE a produselorcopie;
certif.priv.managementul calitatii ISO 9001 sau echivalentcopie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: minim 5 recomandari de la clienti (in ultimii 3 ani), cel putin un contract avand o valoare de minim 131.160 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: prin ordin de plata - in contul RO65TREZ021507025X013279 deschis la Trezoreria Arad
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2008 10:00
Locul: la sediul SC A.S.A. SERVICII ECOLOGICE SRL, Arad, Soseaua de Centura Nord FN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii ai comisiei de evaluare, consultanti ai autoritatii contractante si reprezentantii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): fonduri PHARE 2005 - Coeziune Economica si Sociala "Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului privat al IMM in domeniul gestionarii deseurilor" (Schema granturi "gestionarea deseurilor pentru IMM-uri") si fonduri proprii
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arad
Adresa postala: B-dul General Vasile Milea nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257/253630, Email: [email protected], Fax: 0257/251700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de 5 zile de la data la care contestatorul a luat cunostinta de actul autoritatii contractante pe care-l considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC A.S.A. SERVICII ECOLOGICE SRL
Adresa postala: Soseaua de Centura Nord FN, Localitatea: Arad, Cod postal: 310580, Romania, Tel.0749522792, Email: [email protected], Fax: 0741718688
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2008 15:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer