Licitatie Publica - Achizitionare prin leasing financiar a unor echipamente si aparatura medicala pentru Spitalul Municipal "dr. Alexandru Simionescu" – Hunedoara
Anunt de participare numarul 100578/21.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Hunedoara
Adresa postala: B-dul. Libertatii, Nr. 17, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331128, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU MARIUS HADA, Tel. 0254.716.322, Email: [email protected], Fax: 0254.716.087, Adresa internet (URL): http: //www.primariahd.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare prin leasing financiar a unor echipamente si aparatura medicala pentru Spitalul Municipal "dr. Alexandru Simionescu" – Hunedoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal "dr. Alexandru Simionescu" - Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare prin leasing financiar a unor echipamente si aparatura medicala pentru Spitalul Municipal "dr. Alexandru Simionescu" – Hunedoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea prin leasing financiar a unor echipamente si aparatura medicala pentru Spitalul Municipal "dr. Alexandru Simionescu" – Hunedoara. Se solicita, in mod obligatoriu, furnizarea produselor(echipamente si aparatura medicala)in conformitate cu prevederile din Fisele de date din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 28, 001, 306RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
280013 lei - garantie de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare rambursabila interna
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl.priv.calitatea de participant la procedura -F12.Declaratie privind eligibilitatea-F23.Declaratie privind neincadrare in prevederile art.181-F34.Docum care confirma plata impozitelro si taxelor la bugetul de stat si bugetul local: -Certificat de atestare fiscala pentru pers.juridice priv.impozitele si taxele locale-Certificat de atestare fiscala pt.pers.juridice-ANAF-Directia Gen.a Finantelor Publice5.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activ.6.Certificat de inregistrare fiscala elib.de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
• Fisa de informatii generale - (F4);• Bilantul contabil la data de 31.12.2009, vizat si inregistrat la organele competente Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) -ofertantul trebuie sa ateste faptul(prin prezentarea bilantului)ca firma nu a inregistrat pierderi la data mentionata;
-Cifra de afaceri medie anuala pe anii 2007, 2008, 2009 este de minim 20.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
• Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani– F5;• Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani -F6;• Experienta similara: Pt.fiecare dintre contracte se vor prezenta docum.-Fisa de experinta similara-F7-Recomandare• Standarde de asigurare a calitatii: SR EN ISO 9001 sau echivalent• Standarde de asigurare a mediului: ISO 14001 sau echivalent• Informatii privind firma de leasing, asociatii si subcontractantii: -Docum.priv.inscrierea in Registrul Gen.al BNR-Certificat constatator emis de ORC-Dovada gestionarii unor contracte de leasing de val.similarept.subcontractanti: Declaratie-F8: Acord subcontr.-F9pt.asociati: Acord asociere -F10. Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) -ofertantul va face dovada finalizarii, in ultimii 3 ani, a unor contracte de furnizare, de aceeasi natura si complexitate cu cele care fac obiectul prezentului contract, in val.cumulata de minim 17.000.000 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
Valoarea leasing
35%
Descriere: conform algoritmului de calcul
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
22744/17.05.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 07.10.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2010 11:00
Locul: Primaria municipiului Hunedoara, b-dul. Libertatii nr. 17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
finantare rambursabila interna
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213-104641, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: P-ta I.C.Bratianu, nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ConformArt. 256