Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare produse alimentare de toamna


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
71.566 RON

Castigatorul Licitatiei: PF NICU VASILICA
Anunt de atribuire numarul 94634/04.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BOTOSANI
Adresa postala:  str. Maxim Gorki nr.4, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710171, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA ORASANU, Tel. 0231537993, Email:  [email protected], Fax:  0231511047, Adresa internet (URL):  http: //www.geocities.com/dgaspcbt_achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare produse alimentare de toamna
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile centrelor aflate in subordinea DGASPC Botosani
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare produse alimentare de toamna: Cartofi 35.000KgCeapa uscata 5.940KgArdei gras 1.150KgGogosari 1.190KgPatrunjel radacina 790KgPatrunjel frunze 365KgMorcovi1.270KgFasole uscata 1.900KgTelina frunze630KgTelina radacina680KgSfecla rosie 530Kg
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03212100-1 - Cartofi (Rev.2)
03221113-1-Ceapa (Rev.2)
03221210-1-Fasole (Rev.2)
03221230-7-Ardei (Rev.2)
03221300-9-Legume pentru frunze (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
71, 566RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Produse cotate si achizitionate la o bursa de marfuri
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 20680 Denumirea: Achizitionare produse alimentare de toamna - cartofi
V.1) Data atribuirii contractului 10/8/2010
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
PF NICU VASILICA
Adresa postala:  STR. IASOMIEI NR.7, Localitatea:  Dorohoi, Cod postal:  715200, Romania, Tel. 0745568528
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 63000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 35000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 20679 Denumirea: Achizitionare produse alimentare de toamna
V.1) Data atribuirii contractului 10/8/2010
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
PF HALAGHIUC CONSTANTIN
Adresa postala:  STR. PESCARUSULUI nr.9, Localitatea:  DOROHOI, Cod postal:  715200, Romania, Tel. 0733089301, Fax:  0231610160
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 61285.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 32131.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.STAVROPOLOLEOS Nr.6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104641
Organismul competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL SUCEAVA
Adresa postala:  STR.STEFAN CEL MARE NR.62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230215383, Email:  [email protected], Fax:  0230215383
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BOTOSANI
Adresa postala:  STR. MAXIM GORKI nr.4, Localitatea:  BOTOSANI, Cod postal:  710171, Romania, Tel. 0231537993, Email:  [email protected], Fax:  0231511047
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
04.11.2010 11:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer