Licitatie Publica - achizitionare produse din plastic
Anunt de participare numarul 6814/23.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Hunedoara
Adresa postala: Deva, strada 22 Decembrie, nr.226, judet Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330162, Romania, Punct(e) de contact: LILIANA LASLAU, Tel.0254/221145, 0254/230527, 0254/225500, Email: [email protected], Fax: 0254/225500, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitionare produse din plastic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DSVSA Hunedoara, cu sediul in Deva, str. 22 Decembrie, nr.226, judet Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionare produse din plastic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25212100-1 - Tuburi din plastic (Rev.1)
25212510-8-Accesorii din plastic pentru tuburi (Rev.1)
25213600-3-Placi din plastic (Rev.1)
25221100-7-Saci si pungi din polietilena pentru deseuri (Rev.1)
25223300-3-Containere din plastic pentru deseuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea este precizata in documentatia de prezentare si elaborare oferta
Valoarea estimata fara TVA: 140, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
sa va lua in considerare posibilitatea suplimentarii cantitatilor de produse
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participarese constituie sub forma de garantie bancara sau se depune la Trezoreria Mun. Deva in cont: RO87TREZ3665005XXX000100. Valoarea este precizata pe fiecare lot in anexa B
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
operatorii economici care depun oferte in comun trebuie sa-si legalizeze asocierea inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat de inregistrare, certificat constatatoe de la ORC, autorizatie de functionare, certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat, declaratie de eligibiulitate, declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se va prezenta cifra nmedie de afaceri pe ultimii 3 ani, ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani, recomandari din partea altor beneficiari unde s-au livrat produse similare, documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria unitatii sau in contul DSVSA Hunedoara: RO95TREZ3665009XXX000144 deschis la Trezoreria Deva
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2007 11:00
Locul: DSVSA Hunedoara, cu sediul in Deva, str.22 Decembrie, nr.226, judet Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii agentilor economici care au depus oferte; vor prezenta imputerniciri
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: str. I.C. Brateanu, nr.1, judet Alba, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810293, Fax: 0258/810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatiile se pot depune in termen de 15 zile de la transmiterea comunicarilor de adjudecare licitatie
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul DSVSA Hunedoara
Adresa postala: str. 22 Decembrie, nr.226, judet Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330162, Romania, Tel.0254/221145, Email: [email protected], Fax: 0254/225500
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2007 12:16