Licitatie Publica - Achizitionare proiectoare cu cap mobil
Anunt de participare numarul 139017/20.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CIRCUL GLOBUS BUCURESTI
Adresa postala: Aleea Circului, Nr. 15, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021103, Romania, Punct(e) de contact: Mihai - Alexandru Manolache, Tel. +40 318059877, Email: [email protected], Fax: +40 318059877, Adresa internet (URL): www.circulglobus.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare proiectoare cu cap mobil
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante de la pct I.1)
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare proiectoare cu cap mobil (moving head-uri).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31518600-6 - Proiectoare orientabile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionare proiectoare cu cap mobil - 14 bucati.
Valoarea estimata fara TVA: 729, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 14580 lei si se va constitui prin scrisoare de garantie bancara (conform Formularului G anexat) sau Ordin de plata.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: mai mare sau egala cuvalabilitatea ofertei. Conform art. 278¹ alin. (1) lit.?b? ? In masura in care CNSC va respinge contestatia autoritatea contractanta va retine contestatarului din valoarea garantiei de participare suma de: 4508, 99 lei.Pt. IMM garantia vafi redusa la jumatate. Pt.demonstr. incadrarii in categ. IMM ofertantul va prezenta obligatoriu declaratie .pe propria raspundere a reprez.legal privind incadr. in categ. IMM, completata conf. Formularului K, si va fi prezentata in original. Garantia de buna executieva fi in valoare de 10% din pretul contractului si se va constitui prin Scrisoare de garantie bancara de buna executie conform Formularului H, anexat sau printr-o alta metoda prevazuta in art. 90 alin(1) din HG 925/2006.Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti.Garantia de buna executie se va constitui lajumatate, in situatia in care furnizorul se incadreaza in categoria IMM-urilor si face dovada in acest sens Formularul K.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul institutiei aprobat pentru anul 2012.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul A - Declaratie privind eligibilitatea
Formularul B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181
Formularul C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Formularul D - Certificat de participare la licitatie cu oferta
Independenta
Formularul E - Declaratie pe propria raspundere a ofertantului privind
neincadrarea la prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006
Persoanele responsabile cu organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Mihai Manolache, Petruta Gheorghisor, Veronica Rapa, Razvan Raducanu.
Cazierul fiscal/judiciaral operatorul economic (societatii) si al administratorilor/actionarilor (in conformitate cu prevederile art. 182 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006).
Certificat de atestare fiscala emis de ANAF, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
(copie certificata ?conform cu originalul?).
Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care
se depun ofertele(copie certificata ?conform cu originalul?).Din certificate trebuie sa rezulte situatia datoriilor scadente de plata a impozitelor si taxelor catre stat in luna anterioara celei in care se
deschid ofertele.Pentru operatori economici strainiPrezentarea echivalentului documentelor solicitate pentru ofertantii romani in cadrul acestui criteriu de calificare, cu respectarea dreptului
intern al statului in cauza. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducerea lor autorizata in limba romanaDocumentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, emis in luna anterioara datei deschiderii ofertelor. Codurile CAEN 2640, 2612, 2740, 4652, 4743 vor fi acceptatePentru operatori economici strainiDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in
care ofertantul este rezident, emis in luna anterioara datei de deschidere a ofertelor (traducere autorizata in limba romana)Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea de catre acesta a certificatului
constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata (daca nu a fost prezentat in aceasta
forma).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale completare si prezentare Formularul I
Declararea pe propria raspundere a cifrei medii de afaceri globale in ultimii
trei ani.
Cerinta minima: realizarea unei cifre medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani
de cel putin: 1400000 lei.Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2009
2010 si 2011, astfel:
Curs ? Ron/Euro
2009 ? 4, 2373
2010 ? 4, 2099
2011 - 4, 2379
Bilant contabil la data de 31.12.2011.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de echipamente similare din ultimii 3 ani.
Completare si prezentare Formular J cu tabel anexa; ofertantii vor mentiona
maxim 2 contracte avand ca obiect furnizarea de echipamente similare cu
cele ale contractului care urmeaza sa fie atribuit, a caror valoare cumulata
sa fie de minim 729000 lei.
Pentru dovedirea celor declarate ofertantii vor depune informatii relevante
despre cel putin un contract (durata, obiectul, valoarea) in copie, cu
mentiunea ?conform cu originalul? insotit de documentul constatator sau
recomandare din partea beneficiarului.
Cel putin 2 (doua) recomandari din partea altor beneficiari, pentru care ofertantul a
livrat produse similare
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii: informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului. Diploma de calificare/spcializare in mentenanta si serviceare, emisa de producator.
Cerinta minima:
Cel putin un cursant pentru fiecare tip de produs ce urmeaza a fi livrat
Certificat ISO 9001:2001 sau echivalent
Certificat ISO 14001:2005 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care, pe locul intai in clasamentul ofertelor, sunt doua sau mai multe oferte cu pret egal pentru fiecare lot, se va proceda la solicitarea de noi oferte financiare. Solicitarea se va adresa doar ofertantilor cu oferte cu acelasi pret, declarate admisibile.Oferta cu cel mai scazut pret, este declarata castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prezentate la art. 256¹2, din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Circ&Variete Globus Bucuresti - Biroul Achizitii Publice
Adresa postala: Aleea Circului, Nr. 15, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021103, Romania, Tel. +40 318059877, Email: [email protected], Fax: +40 318059877, Adresa internet (URL): www.circulglobus.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2012 22:38