Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare pubele , containere si presa de compactat deseuri menajere.


Anunt de participare numarul 41945/25.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Caransebes (Consiliul Local al Municipiului Caransebes)
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1, Localitatea: Caransebes, Cod postal: 325400, Romania, Punct(e) de contact: Viorica Georgescu, Tel.0255 514885, Email: [email protected], Fax: 0255 515139, Adresa internet (URL): www.primaria-caransebes.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare pubele , containere si presa de compactat deseuri menajere.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Caransebes, Piata Revolutiei nr.1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pubela pentru colectarea deseurilor 120 litri: 3400 buc.;Pubelapentru colectarea deseurilor 240 litri: 270 buc.;Container pentru colectarea deseurilor reciclabile 1100 litri:
135 buc., cu 4 roti, capac plat, posibilitate de incuiere, capacitate de stocare deseuri min.550 kg.;Baterii sau cosuri basculante 40 litri(4 buc.cosuri la o baterie ): 30 buc.;
Containere metalice de 5, 7 mc.: 10 buc.; Container metalic pentru amplasarea presei de compactat: 1 buc.Presa de compactat 1 buc;containeremobile independente , metalice aferente presei: 3 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25223300-3 - Containere din plastic pentru deseuri (Rev.1)
28213100-9-Containere din fier sau din otel (Rev.1)
29713300-3-Compactoare de deseuri menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pubela pentru colectarea deseurilor 120 litri: 3400 buc;pubela pentru colectarea deseurilor
240 litri: 270 buc; container pentru colectarea deseurilor reciclabile 1100 litri: 135 buc. cu 4 roti, capac plat, posibilitate de incuiere, capacitate de stocare deseuri: minim 550 kg.,
baterii sau cosuri basculante 40 litri(4 buc cosuri la o baterie)-30 buc.;containere metalice de 5, 7 mc.: 10 buc.;1 buc. container metalic pentru amplasarea presei de compactat si balotat.
Valoarea estimata fara TVA: 682, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 13000 Ron. Se va constitui prin scrisoare de garantie Bancara(Anexa 9).Se va elibera de o banca cu sediul in Romania si se va depune in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din programul Phare CES 2004 Schema de investitii pentru proiectele mici de gestionare a deseurilor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE CONFORM ART.44 DIN og 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: completare formular anexa 1 sectiunea formulare si modele(declaratie privind eligibilitatea);Declaratie privind calitatea de participant la procedura(completare anexa 2); completare formular anexa 3 declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 al OUG 34/2006; certificat unic de inregistrare(copie);Certificat constatator eliberat de OficiulRegistruluiComertului; pentru furnizori se solicita autorizare de livrare din partea producatorului (completareAnexa 4 )Cerinta minima: Prezentare formulare tip emise de organismele competente cu valabilitate cel putin pana la data depunerii ofertei: Crificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor fata de: Bugetul de stat si Bugetul local.Pentru persoanele fizice /juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: Certificat constatator emis de registrul comertului sau echivalent; autorizatie de functionare sau echivalent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima: ultimul bilant contabil anul de referinta 2006, vizat de DFP.Cerinta obligatorie: Completare formular informatii generale (Anexa 5), sectiunea formulare si modele.Se solicita completare formular anexa 12 (centralizator de preturi)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivel minim impus: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani :2000000 RON;
- Cerinta minima: Solvabilitate patrimoniala: Nivel minim impus: 30%;
- Cerinta minima : Lichiditate generala: nivel minim impus: 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani-completare formular anexa 6 cuprinzand valori, perioade livrare, beneficiari/cantitati.Recomandari
privind 3 contracte similare din partea beneficiarilor, contracte finalizate. Completare formular anexa 7- experienta similara-.Completare formular anexa 8si prezentare de CV pt.pers.Cheie in indeplinirea contractului.;Certificat ISO 9001(sau echivalent sau in curs de implementare.Certificat ISO 14001(sau echivalent) sau in curs de implementare.Informatiile din propunerea tehnica trebuie sa permita identificrea cu usurinta a corespondentei cu specificatiile tehnice din caietul de sarcini -se solicita competare formular anexa 10 atat pentru containere si pubele cat si pentru presa de compactat.Se solicita completarea graficului de livrare a produselor conform formular anexa 11 sectiunea formulare si modele.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
pretul celmai scazut
90%
Descriere:
2.
durata de livrare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.03.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Caiet de sarcini: Numerar la Casieria Primariei Caransebes , Piata Revolutiei nr.1
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2008 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.03.2008 10:00
Locul: Sediul Primariei Caransebes, Piata Revolutiei nr.1 Caras Severin.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor care au depus oferta.Neprezentareaacestora nu conditioneaza desfasurarea licitatiei.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantare program PHARE CES 2004schema de investitii pentru proiectele mici de gestionate a deseurilor -faza extinsa.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Caras Severin
Adresa postala: Strada Horea nr.2-4, Localitatea: Resita, Cod postal: 320061, Romania, Tel.0255/213592
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic Primaria Municipiului Caransebes
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1, Localitatea: Caransebes, Cod postal: 325400, Romania, Tel.0255514885, Fax: 0255515139, Adresa internet (URL): www.primaria-caransebes.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.01.2008 15:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer