Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare pubele si containere pentru colectarea deseurilor si recipienti pentru compost


Anunt de participare numarul 58538/15.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PANCIU
Adresa postala: Oras Panciu, Str. Titu Maiorescu nr.15 , Judetul Vrancea, Localitatea: Panciu, Cod postal: 625400, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN GIL BULEANDRA, Tel.0237/275811 ; 0724000420, In atentia: IULIAN NICA, Email: [email protected], Fax: 0237/276137, Adresa internet (URL): www.primaria-panciu.go.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare pubele si containere pentru colectarea deseurilor si recipienti pentru compost
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Orasul Panciu, Comuna Movilita, Comuna Straoane, Comuna Tifesti, Judetul Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare pubele si containere pentru colectarea deseurilor si recipienti pentru compost in cadrul proiectului ECO-PANCIU, Orasul Panciu, Judetul Vrancea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36950000-5 - Cutii de compost (Rev.1)
25223300-3-Containere din plastic pentru deseuri (Rev.1)
28213800-6-Containere pentru deseuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1238 bucatipubele 0, 12 mc
224bucati pubele 0, 24 mc
135bucati containere 1, 1 mc
6826 bucati recipienti pentru compost
Valoarea estimata fara TVA: 89, 426.28EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie in suma de 500 lei.Garantia de buna executie reprezinta 5% din valoarea contractului de furnizare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri UE si fonduri de la bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta obligatorie: completare Formular 12 A.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006.Cerinta obligatorie: completare Formular 12 B.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta obligatorie: completare Formular 12C.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.Cerinta obligatorie: Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata.Declaratie privind istoricul litigiilor.Cerinta obligatorie : completare formular 16.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare).Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, nu mai vechi de 60 de zile. Copie dupa cetificatul de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico - financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
bilantul contabil la 31.12.2006 si la 31.12.2007 vizate si inregistrate de organele competente.Completare formular B2.Cifra de afaceri ultimii 3 ani sa fie de minim 300.000 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica.
Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani.
Certificat de conformitate produs.
Recomandari de la beneficiari.
Schite tehnice / fise tehnice / mostre / fotografii.Declaratie privind sistemul de asigurare a calitatii.Informatii privind subcontractantii. Informatii privind asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular 12 E, Cerinta minima: cel putin un contract cu valoare de minim 30% din valoarea estimata a prezentului contract.Cerinta minima: 1 recomandare din partea unor beneficiari de produse similare.CompletareFormular 15.Completare formular 12G, daca este cazul.Completare Formular 13, daca este cazul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2008 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2008 11:00
Locul: Primaria orasului Panciu, Sala de sedinte a Consiliului Local
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor si observatori din partea M.E.F.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Phare CES 2004, Schema de investitii pentru proiecte mici de gestionare a deseurilor (faza extinsa) Proiect titlu ECO-PANCIU Cod proiect: RO2004/016-772.04.01.04.01.01.14
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Mun. Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Vrancea
Adresa postala: Str. Cuza Voda , Nr.8, Localitatea: Mun. Focsani, Cod postal: 620034, Romania, Tel.0237/616000, Email: [email protected], Fax: 0237/612665, Adresa internet (URL): www.jus.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa la CNSC in termen de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Panciu
Adresa postala: Str. Titu Maiorescu , nr.15, Localitatea: Orasul Panciu, Cod postal: 625400, Romania, Tel.0237/275811, Email: [email protected], Fax: 0237/276137, Adresa internet (URL): www.primaria-panciu.go.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2008 08:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer