Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitionare reactivi chimici


Anunt de participare numarul 69865/12.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI BUCURESTI
Adresa postala: STR.CAL.GRIVITEI NR.218 SECT.1-BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010761, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA NAVODARU, Tel.2240947, Email: [email protected], Fax: 2241800, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitionare reactivi chimici
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la laboratorul spitalului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 87, 701.56 si 350, 806.24RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reactivi conform caietului de sarcini; in urma acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile autoritatii contractante si fondurile disponibile
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696300-8 - Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PT-FIBRINOGEN HSCutii/10 flacoane cantitate minima 12 cantitate maxima 48
APTT SYNTHETIC PHOSPHOLIPID Cutii/10 flacoane cantitate minima 6 cantitate maxima 24
REF. EMULSIONflacon 1 litru cantitate minima 5 cantitate maxima 20
FACTOR DILUENTCutii / 10 flacoane cantitate minima 1 cantitate maxima 4
NORMAL CONTROL ASSAYED HEMOSIL (plasma normala) Cutii / 10 flacoane cantitate minima 4 cantitate maxima 16
CONTROL ASSAYED LOW ABNORMAL HEMOSIL (plasma control, patologic LVL 1) Cutii cantitate minima 4 cantitate maxima 16
CONTROL ASSAYED HIGH ABNORMAL HEMOSIL (plasma control, patologic LVL 2) Cutii cantitate minima 4 cantitate maxima 16
CALIBRATION PLASMAHEMOSILcutie/4 suluri/25 rotori buc. cantitate minima 2 cantitate maxima 8
CUP 0.5ML (PKG/1000) Cutii/4 role cantitate minima 1 cantitate maxima 4
ROTORS (20 POS. 100 PCS) ACL PUNGA / 1000 BUC. cantitate minima 6 cantitate maxima 24
PRINTER PAPER4 ROLLS PUNGA / 1000 BUC. cantitate minima 9 cantitate maxima 36
AIR FILTER Cutii/ 1 flacon cantitate minima 2 cantitate maxima 8
ANTITHROMBIN Cutii / 4 flacoane cantitate minima 1 cantitate maxima 4
ABN. CHROM CONTROL PLASMA ( I ) Cutii/10 flacoane cantitate minima 1 cantitate maxima 4
ABN. CHROM CONTROL PLASMA ( II ) Cutii/10 flacoane cantitate minima 1 cantitate maxima 4
FREE PROTEIN S cutii cantitate minima 1 cantitate maxima 4
PLASMINOGEN cutii cantitate minima 1 cantitate maxima 4
PLASMIN INHIBATOR cutii cantitate minima 1 cantitate maxima 4
ANTIGEN FACTOR XIII cutii cantitate minima 1 cantitate maxima 4
VON WILLEBRAND FACTOR cutii cantitate minima 1 cantitate maxima 4
Valoarea estimata fara TVA: intre 87, 701.56 si 350, 806.24RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare, sub forma de garantie bancarain valoare de 877.02 lei; Garantie de buna executie constituita prin scrisoare bancara5% din valoarea contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii, venituri bugetare, plata se va face prin OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform art 44, 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitateaCertificat eliberat D.G.F.P valabil la data deschiderii ofertelor-Original sau copie legalizata .
Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei valabil la data deschiderii ofertelor-procedurii- Original sau copie legalizata
Certificat constatator emis de O.N.R.C.- valabil la data deschiderii ofertelor- CONFORM LEGII.
Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C.-Copie legalizata .
Aviz de functionare si anexa, eliberat de M.S. .- valabil la data deschiderii ofertelor v-Copie legalizata
Autorizatia de comercializare de la producator/distribuitor/reprezentanta, in termen de valabilitate. -copie semnata si stampilata .
Certificat de inregistrare a reprezentantului autorizat si anexa, eliberat M.S.sau echivalent - valabil la data deschiderii ofertelor -copie semnata si stampilata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia financiar-contabila(Bilantul financiarcontabil 31.12.2007)-copie semnata si stampilata, vizataDGFP.Fisa de informatiigenerale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind conformitatea produselor/componentelor lot/pachet/analizor cu specificatiiletehnice solicitate in caietul de sarcini.
Documente emise de organisme acreditatecare sa certifice caproducatorul si/sau furnizorulau implementat un sistem de management alcalitatii in conformitate cu unul din standardele : UNI, ISO, EN, TUV, CE sau echivalent. valabil la data deschiderii ofertelor-copiesemnata si stampilata.
Declaratie privind lista principalelor livrari deproduse similare, in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.01.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.01.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.01.2009 12:00
Locul: SPITALUL CLINIC DE URGENTA DE CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS nr. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS nr. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE URGENTA DE CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI
Adresa postala: CALEA GRIVITEI NR. 218 SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010761, Romania, Tel.021.224.09.30, Email: [email protected], Fax: 021-224.18.00
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2008 16:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer