Licitatie Publica - Achizitionare reactivi conform caietului de sarcini atasat
Anunt de participare numarul 61572/16.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni
Adresa postala: Sos. Berceni nr.10-12, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041914, Romania, Punct(e) de contact: Ileana Carolina Voicu, Tel.334.30.54, Email: [email protected], Fax: 334.73.87, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare reactivi conform caietului de sarcini atasat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de urgenta Bagdasar-Arseni Sos Berceni nr.10-12 Sector 4 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 503, 960.64 si 27, 692, 290.44RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare reactivi conform caietului de sarcini atasat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24496500-2 - Reactivi de laborator (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionare reactivi conform caietului de sarcini atasat
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 503, 960.64 si 27, 692, 290.44RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
lot 1=609.54 lei;lot3=1616.06lei;lot4=1565.84lei;lot10=525lei;lot17=359.09lei;lot19=847.50lei;pentru restul loturilor nu se solicita garantie de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat, venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitateaDeclaratie privind inexistenta starii de faliment;Certificat eliberat D.G.F.P valabil la data deschiderii ofertelor-Original sau copie legalizata;Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei valabil la data deschiderii ofertelor-procedurii- Original sau copie legalizata Certificat constatator emis de O.N.R.C.- valabil la data deschiderii ofertelor- Original;Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C.-Copie legalizata ;Aviz de functionare si anexa, eliberat de M.S. .- valabil la data deschiderii ofertelor v-Copie legalizata;Autorizatia de comercializare de la producator, in termen de valabilitate. .-copie semnata si stampilata ;Certificat de inregistrare a reprezentantului autorizat si anexa, eliberat M.S.sau echivalent - valabil la data deschiderii ofertelor -copie semnata si stampilata;Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale, incl.anexa sau Declaratie de conformitate a producatirului in care sa fie precizata conformitatea produsuluicu una din directivele europene in domeniu: Directiva93/42 CEE , directiva 98/79 CEE, directive 90/385 CEE, sau echivalent-valabil la data deschiderii ofertelor-copie semnata si stampilata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Situatia financiar-contabila(Bilantul financiarcontabil 31.12.2007)-copie semnata si stampilata, vizataDGFP.2.Fisa de informatiigenerale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de validare a performantelor analizoarelor, emisa de catre producatorul analizoarelor pentru utilizarea reactivilor , calibratorilor si consumabilelor propuse.(pentru fiecare analizor in parteDeclaratie care sa ateste faptul ca furnizorul reactivilor, calibratorilor si consumabilelor propuse, este autorizat de producatorul aparatului, sa efectueze operatiuni de service si furnizare de piese originale , sa nu necesite recalibrarea aparatului si nici alte interventii si/sau reglaje suplimentare., (asigurarea in totalitate a suportului tehnic si a suportului de programare a sistemului cu personal autorizat de catre producatorul aparatului , 24 de ore/zi;Prezentarea diplomelor personalului autorizat de producatorul analizorului sa efectueze service-ul analizorului respectiv -valabila la data organizarii procedurii-copie semnata si stampilata;Declaratie privind conformitatea produselor/ componentelor lot/pachet/analizor cu specificatiile tehnice solicitate in caietul de sarcini;Declaratia de conformitate este solicitata a fi prezentata pentru fiecarelot/pachet/analizor in parte , semnata si stampilata;Documente emise de organisme acreditate care sa certifice caproducatorul si/sau furnizorul au implementat unsistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele : UNI, ISO, EN, TUV, CE sau echivalent. valabil la data deschiderii ofertelor-copie semnata si stampilata;Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, in ultimii 3 ani;Prezentarea obligatorie de mostre pentru toatepozitiile din lotul care este ofertat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.09.2008 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2008 12:00
Locul: Sos Berceni nr10-12 Sector 4 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei si reprezentantii legali imputerniciti ai ofetantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavrapoleos nr6 sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos Oltenitei nr107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.0213321060, Fax: 021.3321188
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni
Adresa postala: Sos Berceni nr.10-12 Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041915, Romania, Tel.021.334.73.50, Email: [email protected], Fax: 021.334.73.50
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.08.2008 11:10