Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONARE REACTIVI DE LABORATOR


Anunt de participare numarul 100976/28.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL DR. ALEXANDRU SIMIONESCU HUNEDOARA
Adresa postala:  STR. VICTORIEI, NR14, HUNEDOARA, Localitatea:  Hunedoara, Cod postal:  331057, Romania, Punct(e) de contact:  ADRIANA VISKY, Tel. 0254-712966, Email:  [email protected], Fax:  0254-712966, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE REACTIVI DE LABORATOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL MUNICIPAL "AL. SIMIONESCU" HUNEDOARA
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONARE REACTIVI DE LABORATOR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIONARE REACTIVI DE LABORATOR CF. ANEXA 1 - CENTRALIZATORUL DE PRODUSE, PT. FIECARE LOT IN PARTE
Valoarea estimata fara TVA: 424, 590.59RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: LOT I-3111.18 lei; LOT II-2317.40 lei;LOT III-2181 lei;LOT IV-638.22 lei; LOT V-244.02 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL PROPRIU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE, SUBCONTRACTARE, SUSTINERE TEHNICO/PROFESIONALA - ECONOMICO/FINANCIARA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- decl. priv.sit.pers. a op. ec.- certificat ANAF, valabil ?ziua deschiderii ofertei;
- certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale, valabil ?ziua deschiderii ofertei.- certificatul ORC care sa ateste ca ofertantul are ca obiect de activitate un cod CAEN relevant in raport cu obiectul procedurii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa informatii generale, cifra medie de afaceri pentru anii 2008 si 2009- bilanturi contabile pe anii 2008 si 2009, vizate/inregistrate de organele competente;
- balanta contabila pe ultima luna incheiata (aprilie).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minimala: valoarea minima impusa a cifrei medii de afaceri pe anii 2008 si 2009 va fi minim de doua ori valoarea estimata a lotului pentru care se depune oferta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;
- autorizatie/aviz de functionare emisa de Ministerul Sanatatii (pentru activitatile de import, depozitare, reparare, verificare, punere in functiune, comercializare).- certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale emis de Ministerul Sanatatii cu anexa care demonstreaza ca reactivii si consumabilele ofertate de producator sunt compatibile cu analizorul pentru care se face oferta.- autorizatia de punere pe piata a produsului, emisa de Ministerul Sanatatii/Agentia Nationala a Medicamentului.- autorizatie de fabricatie emisa de Ministerul Sanatatii/Agentia Nationala a Medicamentului.- certificat de producator sau autorizatie de dealer/distribuitor.- certificat/dovada existentei marcajului CE pentru produsele ofertate.- declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii- certificat de conformitate cu standardul ISO 9001 privind sistemul de management al calitatii implementat ?cadrul firmei pentru un obiect de activitate relevant in raport cu obiectul prezentei proceduri, emis de un organism acreditat, sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Exp. similara - cel putin 1 contract avand ca obiect furnizarea de produse similare cu o valoare (fara TVA) minima egala cu valoarea estimata a lotului pentru care se depune oferta - recomandare din partea beneficiarului din care sa rezulte ca furnizorul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile asumate prin contract.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
367/07.05.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 13.09.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. STAVROPOLEOS, nr. 6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL HUNEDOARA
Adresa postala:  str. 1 DECEMBRIE, nr. 25, Localitatea:  DEVA, Cod postal:  330005, Romania, Tel. 0254211574, Fax:  0254216333
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala:  p-ta VICTORIEI, nr. 14, Localitatea:  HUNEDOARA, Cod postal:  331057, Romania, Tel. 0254712975, Fax:  0254712966
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2010 16:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer