Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare recipiente de colectare a deseurilor


Anunt de participare numarul 59414/24.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL INEU
Adresa postala: Ineu, str.Republicii nr.5, jud.Arad, Localitatea: Ineu, Cod postal: 315300, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MEHELEAN, Tel.0040257511550, Email: [email protected], Fax: 0040257511965, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare recipiente de colectare a deseurilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ineu jud Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare recipiente noi de colectare a deseurilor de pe raza orasului Ineu si a sapte comune partenere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25223300-3 - Containere din plastic pentru deseuri (Rev.1)
28213800-6-Containere pentru deseuri (Rev.1)
36950000-5-Cutii de compost (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Furnizareeuropubele din plastic pentru deseuri de 120 l (5.083 bucati)
2. Furnizareeuropubele din plastic pentru deseuri de 240 l (136 bucati).
3. Furnizarecontainere pentru deseuri de 1100 l (335 bucati).
4. Furnizarecontainere pentru deseuri de 770 l (7 bucati).
5. Furnizare cutii de compost (378 bucati).
Valoarea estimata fara TVA: 165, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare = 11.000 lei.Garantie de buna executie = 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare PHARE CES 2004. Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea din care sa rezulte ca ofertantul nu se afla in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006..
2.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata.
3.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata. Se iau in considerare numai certificatele care se afla in perioada de valabilitate.
4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul este obligat sa-si precizeze pozitia in calitate de ofertant unic sau in asociatie.
5.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in original sau copie conforma cu originalul autentificata notarial, semnata si parafata de reprezentantul ofertantului, nu mai vechi de 60 de zile.6.Certificat de cazier fiscal eliberat de Directia Finantelor Publice de pe raza teritoriala de competenta in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil2.Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ultimul bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competentedin care sa rezulte ca ofertantul are profit.2.In vederea calificarii, cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 400, 000 Euro.3.Din certificat sa rezulte ca nu are datorii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cu principalele prestatii in ultimii 3 ani
2.Recomandari de la beneficiari
3.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii.
4.Certificat de conformitate produs
5.Autorizare pentru comercializare
6.Informatii privind subcontractantii7.Standarde de asigurarea calitatii
8.Schite tehnice / fise tehnice / mostre / fotografii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Din lista cu principalele livrari trebuie sa rezulte ca ofertantul a mai derulat cel putin doua contracte de aceeasi valoare.2.Minim doua recomandari de la beneficiari cu produse similare.3.Din declaratie trebuie sa rezulte ca ofertantul are capacitatea si poate livra produsele in termenii propusi in oferta.4.Certificat de conformitate de tip RAL, TUV sau similar pentru recipientii de 120L, 240L, 770l, 1.100L.Certificatele scrise intr-o limba straina vor avea atasate traducerea legalizata.Certificatele mai susmentionate vor fi insotite de documente aditionale, cu traducerile aferente daca este cazul, din care sa rezulte ca indeplinesc caracteristicile tehnice cerute prin Fisele tehnice.6.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, specializarea acestora si procentul din contract subcontractat. 7.Certificat ISO 9001 pentru producator sau echivalent.8.Pentru fiecare tip de recipient propus se va aduce o mostra la sediul Primariei Orasului Ineu. Nu este necesar a se aduce mai multe mostre conform culorilor cerute prin caietul de sarcini. Mostrele fiind parte integranta din oferta vor fi depuse in aceleasi conditii ca si oferta tehnica. Se vor prezenta desene, schite, planse explicative ale produsului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Perioada de garantie atestata de catre producator
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S39-053708 din 26.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2008 11:00
Locul: Primaria Orasului Ineu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti autorizati ai ofertantilor avand asupra lor imputernicire din partea societatilor sau copie dupa cartea de identitate in cazul persoanelor fizice.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program PHARE CES 2004.
VI.3) Alte informatii
Cuantumul garantiei de participare s-a determinat tinand cont de art. 85 lit a)/HG 925/2006 si luandu-se in calcul cursul BNR din 22 iulie 2008 1 Euro = 3, 5666 lei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Ineu
Adresa postala: str. Republicii nr. 5, Localitatea: Ineu, Cod postal: 315300, Romania, Tel.0257/511550, Email: [email protected], Fax: 0257/511965, Adresa internet (URL): www.ineu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2008 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer