Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare rulmenti


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
560.614 RON

Castigatorul Licitatiei: PRIMAGRA S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 138914/20.11.2012
Informatii anunt de participare asociat 130889
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SA
Adresa postala: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336250, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 254572134, In atentia: Simona Bodnariu, Email: [email protected], Fax: +40 254570481, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare rulmenti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul SC Electrocentrale Paroseni SA din Vulcan ? Romania, str. Paroseni, nr.20, cod postal 336250, jud. Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
asigure functionarea grupului nr.4 si instalatiilor anexe. Frecventa contractelor subsecvente ce vor fi incheiate este: lunar/ trimestrial/ semestrial/ anual. Cantitatile minime si maxime aferente contractului subsecvent conform art 66lit.f din HG 925/2006 sunt prezentate in Anexa 2 a caietului de sarcini nr 525/21.06.2012
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44440000-6 - Paliere de rulare (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
560, 613.85RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: APF 8 Denumirea: Achizitionare rulmenti
V.1) Data atribuirii contractului 09.11.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
PRIMAGRA S.R.L.
Adresa postala: STR. ALEXANDRU GRIGORE GHICA NR.13, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720089, Romania, Tel. 0230 533 529, Email: [email protected], Fax: 0230 533 544, Adresa internet (URL): www.primagra.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 855634.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 560613.85 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
- In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe locul I au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea propunerilor financiare in plic inchis in vedereadepartajarii ofertelor.- Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcata in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (program disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).- In cazul in care ofertantul declarat castigator se face vinovat de nesemnarea acordului-cadru in conditiile de baza impuse prin documentatia de atribuire, in termenul solicitat de autoritatea contractanta, la pretul de atribuire, de neconstituirea garantiei de buna executie in conditiile din contractul subsecvent, acesta va pierde garantia de participare depusa si va decade din drepturile castigate in urma atribuirii acordului cadru.Toate documentele care nu pot fi depuse in original se vor depune in una dintre urmatoarele forme : copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul » cusemnatura si stampila ofertantului.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Hunedoara
Adresa postala: Str. 1 Decembrie 1918, nr. 35, jud. Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330005, Romania, Tel. +40 254211574, Fax: +40 254216333
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ELECTROCENTRALE Paroseni SA? Birou juridic
Adresa postala: Str. Paroseni, nr. 20, cod 336250, jud. Hunedoara, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336250, Romania, Tel. +40 254572134, Fax: +40 254570481
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2012 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer