Licitatie Publica - ACHIZITIONARE SCANNER LASER DOPPLER
Anunt de participare numarul 123697/18.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI BUCURESTI
Adresa postala: STR.CAL.GRIVITEI NR.218 SECT.1-BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010761, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA NAVODARU, Tel. 021-2240946/47, Email: [email protected], Fax: 021-2241800, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE SCANNER LASER DOPPLER
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE URGENTA DE CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI, CALEA GRIVITEI NR. 218, SECTOR 1, BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SCANNER LASER DOPPLER
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33112000-8 - Echipament de imagistica ecografica, cu ultrasunete si Doppler (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SCANNER LASER DOPPLER - 1 BUC
Valoarea estimata fara TVA: 427, 419.35RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de buna executie 5% din valoarea contractului; cuantumul garantiei de participare este de 8548.38 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri bugetare, plata prin OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/20063. Certificat eliberat D.G.F.P ?valabil la data deschiderii ofertelor ?Original sau copie legalizata.
4. Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei?valabil la data deschiderii ofertelor organizarii - Original sau copie legalizata.
5. Certificat constatator emis de O.N.R.C. -valabil la data deschiderii ofertelor- prezentare conform legii.
6. Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C-Copie legalizata.
7. Aviz de functionaresi anexa eliberat de M.S. -valabil la data deschiderii ofertelor ?Copie semnata si stampilata.
8.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale, inclusiv anexa sau Declaratie de conformitate a producatirului in care sa fie precizata conformitatea produsuluicu una din directivele europene in domeniu: Directiva93/42 CEE , directiva 98/79 CEE, directive 90/385 CEE, sau echivalent-valabil la data deschiderii ofertelor-copie semnata si stampilata.2. Certificat ISO 9001 :2000 sau un document echivalent prin care sa se certifice ca a implementat un sistem de management al calitatii-copie semnata si stampilata.
3.Informatii Generale - original, vizat de conducerea unitati
4. Pliante, cataloage, alte materiale de informare in sustinerea conformitatii produselor cu specificatiile tehnice solicitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul, numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 zi, durata unei runde: 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2011 12:00
Locul: SPITALUL CLINIC DE URGENTACHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI, CALEA GRIVITEI, NR 218, SECT 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI DE OPERATORI ECONOMICI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Fax: 021-332.12.40
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 5, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021-319.51.80, Fax: 021-332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE URGENTA DE CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI
Adresa postala: CALEA GRIVITEI NR. 218, SECTOR 1, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010761, Romania, Tel. 021-224.09.46, Fax: 021-224.18.00
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2011 21:50