Licitatie Publica - ACHIZITIONARE SERVICII BANCARE IN VEDEREA FINANTARII UNEI INVESTITII PRIN PROGRAMUL SAPARD
Anunt de participare numarul 50067/17.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNADORNACANDRENILOR (PRIMARIACOMUNEIDORNACANDRENILOR)
Adresa postala: str. Principala , nr.85, Localitatea: Dorna Candrenilor, Cod postal: 727190, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Carp, Tel.0230575005, Email: [email protected], Fax: 0230575167
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE SERVICII BANCARE IN VEDEREA FINANTARII UNEI INVESTITII PRIN PROGRAMUL SAPARD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: COMUNA DORNA CANDRENILOR , JUDETUL SUCEAVA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACTAREAUNEILINIIDECREDIT INVALOAREDE1.500.500, 00 LEIPEOPERIOADADE12LUNI, PENTRU FINANTAREAOBIECTIVULUIDEINVESTITII "MODERNIZAREDRUMFORESTIERNEGRISOARA , COMUNADORNACANDRENILOR , JUDETUL SUCEAVA"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORMDOCUMENTATIEDEATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 000 si 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 7000.00 RON, SE VA CONSTITUI PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA CE POATE FI EMISA SI DE BANCA OFERTANTA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PRIN PROGRAM SAPARD PENTRU INVESTITIA FINANTATA SI DIN BUGETUL LOCAL PENTRU COSTUL CREDITULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181, CERTIFICATE CONSTATOARE PRIVIND IMPOZITE SI TAXE LA BUGET LOCAL SI DE STAT, CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS ORC, AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE EMISA BNR
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PREZENTAREA SITUATIILOR FINANCIARE PENTRU 2006SI2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR SERVICII DE ACORDARE DE CREDITE PENTRU SOCIETATI COMERCIALE , INSTITUTII SI AUTORITATI PUBLICE IN ULTIMII 3 ANI.DECLARATIE PRIVIND POSIBILITATEA DIMINUARII CREDITULUI FARA COSTURI SUPLIMENTARE. DECLARATIE PRIVIND POSIBILITATEA RAMBURSARII IN AVANS
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 50
PENTRU NEGOCIERE RAMAN CANDIDATII CARE INDEPL. CRIT. DE CLASIF.SI SUNT PE PRIMELE 3 LOCURI, FUNCTIE DE NIV. CUMULAT AL CREDITELOR ACORDATE PENTRU S.C., INSTITUTII SI AUT. PUBLICE PE ANUL 2007
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
CONTRACT NR. C3.50402313500014 DIN 02/02/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.04.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 600 RON
Conditii si modalitate de plata: PLATA SE VA FACE LA CASIERIA PRIMARIEI DORNA CANDRENILOR
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.05.2008 10:30
Locul: PRIMARIA COMUNEI DORNA CANDRENILOR , JUDETUL SUCEAVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTI AI OFERTANTILOR PE BAZA DE IMPUTERNICIRE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, ,Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN DE CEL MULT 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA, DE CATRE CONTESTATAR DE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE, PE CARE ACESTA IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA DORNA CANDRENILOR
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, NR. 85, COMUNA DORNA CANDRENILOR, JUDETUL SUCEAVA, CAMERA 15, BIROU CONSILIER JURIDIC, Localitatea: DORNA CANDRENILOR, Cod postal: 727190, Romania, Tel.0230/575005, Email: [email protected], Fax: 0230/575167
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2008 09:28