Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONARE SERVICII DE ACORDARE CREDIT


Anunt de participare numarul 3352/27.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL GOIESTI
Adresa postala: Comuna Goiesti, judetul Dolj, Localitatea: Goiesti, Cod postal: 207310, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN STOE, Tel.0251452154, Email: [email protected], Fax: 0251452154
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE SERVICII DE ACORDARECREDIT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: COMUNA GOIESTI, JUDETUL DOLJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare de servicii de acordare credit pt obiectivul Modernizare Drum communal DC 1958 si Traversare Rau Amaradia Km 0+000-Km 2+500 finantat prin Program SAPARD
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66200000-2 - Servicii de banci de investitii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
valoarea totala a creditului =4522367 lei
Valoarea estimata fara TVA: 3, 800, 309RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2007 pana la 30.05.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie de participare la licitatie=22612 lei prin Scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare prin Programul SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta solicita ca asocierea sa fie legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratieprivind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34/2006 ;
- certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor inclusiv cele locale la 31.12.2006 ;
- autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei ;
- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ;
- autorizatie de functionare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca institutie de credit in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani;
-bilant contabil pe anul 2005 vizat si inregistratla organele competente ;
-capacitatea economica si financiara a ofertantului pentru indeplinirea contractului ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor servicii de acordare de credite in ultimii 3 ani ;
- recomandari din partea beneficiarilor pt acordare de credite .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2007 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- reprezentantii ofertantilor;
- responsabilul legal de proiect
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect "Modernizare Drum comunal DC 1958 si Traversare Rau Amaradia KM 0+000-Km 2+500" finantat prin programul SAPARD
VI.3) Alte informatii
Proiectul se incadreaza in Masura 2.1. -Dezvoltarea infrastructurii in mediul rural .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Bucuresti, Sector, 1, Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 207310, Romania, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEADE APELCRAIOVA - SECTIA DE CONTENCIOS-ADMINISTRATIV
Adresa postala: Craiova, Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostiinta despre un act pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIULLOCAL GOIESTI
Adresa postala: COMUNA GOIESTI, JUDETULDOLJ, Localitatea: GOIESTI, Cod postal: 207310, Romania, Tel.0251452154, Email: [email protected], Fax: 0251452154
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.02.2007 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer