Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare servicii de consultanta necesare implementarii proiectului „PROCESE DECIZIONALE EFICIENTE LA NIVELUL ADMINISTRATIEI PUBLICE LOCALE DIN ROMANIA"– cod SMIS 2284


Anunt de participare numarul 99583/11.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Financiara
Adresa postala:  Str.Eforie nr.3, sector 5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050036, Romania, Punct(e) de contact:  Florina Paun, Tel. 0213037080, int10647, In atentia:  Florina Paun, Email:  [email protected], Fax:  021.313.27.61, Adresa internet (URL):  www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare servicii de consultanta necesare implementarii proiectului „PROCESE DECIZIONALE EFICIENTE LA NIVELUL ADMINISTRATIEIPUBLICE LOCALE DIN ROMANIA"– cod SMIS 2284
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: - Ministerul Administratiei si Internelor – Unitatea de Politici Publice, Str.Eforie nr.3, corp D, et.6, cam.601 si cam. 602, Sector5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare servicii de consultanta necesare implementarii proiectului „PROCESE DECIZIONALE EFICIENTE LA NIVELUL ADMINISTRATIEIPUBLICE LOCALE DIN ROMANIA"– cod SMIS 2284.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73200000-4 - Servicii de consultanta in cercetare si in dezvoltare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta necesare implementarii proiectului „PROCESE DECIZIONALE EFICIENTE LA NIVELUL ADMINISTRATIEIPUBLICE LOCALE DIN ROMANIA"– cod SMIS 2284.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 117, 210RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare este de 70.000, 00 lei.Garantia de buna executie a se constituie ?procent de 10% din valoarea fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Acest contract este finantat din P.O.D.C.A., Axa prioritara 1, domeniul de interventie 1.1, Proiectul „ PROCESE DECIZIONALE EFICIENTE LA NIVELUL ADMINISTRATIEIPUBLICE LOCALE DIN ROMANIA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006)-Formularul nr.4, Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr.5, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala, Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat pentru plata CAS (pentru statele ?care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), Cazier judiciar pentru administrator / administratori asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator, Certificatul constatator emis de O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale –Formular nr.6, Situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008, vizate si ?egistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, ?reuna) pe anii 2006, 2007 si 2008 sa fie mai mare dec?echivalentul ?lei a 850.000 Euro;
- media rezultatului net al exercitiului financiar al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, ?reuna) pe anii 2006, 2007 si 2008 sa fie pozitiva. ? cazul ?care ofertantul este ?iintat dupa 31.12.2008, acesta trebuie sa prezinte ultima balanta de verificare cu rezultat pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Lista principalelor prestari de servicii ?ultimii 3 ani-Formularul nr.7, Informatii privind personalul angajat, Declaratie privind lista subcontractantilor si partea / partile din contract care sunt ?eplinite de acestia-Formularul nr. 8.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul trebuie sa dovedeasca ?eplinirea cerintei minime privind finalizarea cu succes in ultimii 3 ani a cel putin 1 contract ce a presupus gestionarea a cel putin 1 proiectde asistenta tehnica pentru administratia publica, derulat ?r-unul dintre statele membre ale UE, din fonduri europene, din fonduri acordate de organisme internationale (Banca Mondiala, BERD, BEI) sau din fonduri publice (bugetare), la nivel central sau regional, cu valoare minima de700.000 euro, fara TVA. 2.Ofertantul trebuie sa dovedeasca ?eplinirea cerintei minime privind finalizarea cu succes in ultimii 3 ani a cel putin 1 contract cu activitati de: organizare evenimente, intern si/sau international, elaborare de strategii, ghiduri, manuale, materiale informative si promotionale, acordare de consultanta ?domeniile majore incluse ?proiect (politici publice, planificare strategica si bugetara, evaluare), cu valoare minima de 500.000 euro, fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica
60%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 10.09.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2010 12:00
Locul: Ministerul Administratiei si Internelor – Directia Economico Administrativa, Strada Eforie, nr.3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor pot participa reprezentanti ai operatorilor economici, cu imputernicire si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acest contract este finantat din PODCA, proiect „PROCESE DECIZIONALE EFICIENTE LA NIVELUL ADMINISTRATIEIPUBLICE LOCALE DIN ROMANIA", aprobat prin aprobat prin OMAI nr.193/2009".
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
capacitatea profesionala: Expert1: Liderul de echipa, Pregatire profesionala si aptitudini, •Studiisuperioare universitarede lunga durata absolvite cu diploma de licenta, sau postuniversitare (diploma de master sau doctorat) ?r-unul din urmatoarele domenii: administratie publica, stiinte politice, finante publice, economic, juridic sau management;•Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;•Abilitatea de a elabora documente de raportare, ghiduri, metodologii, strategii;•Abilitatea de a coordona echipe de experti si de a organiza partea administrativa si logistica.Experienta profesionala generala, •Minimum 5 ani experienta profesionala ?domeniul administratie publica sau servicii de consultanta pentru administratia publica, din care minimum 3 ani experienta ?r-un post cu atributii de manager;•Minimum 2 ani de experienta atestata ?gestionarea fondurilor europene, ?domeniul managementului de proiect si/sau al dezvoltarii capacitatii institutionale;•Experienta dovedita ?elaborarea de studii si alte lucrari de specialitate ?domeniul politicilor publice sau planificare strategica sau planificare bugetara (cel putin 2 lucrari elaborate, ca autor sau coautor) dovedita prin prezentarea unei copii a lucrarii/link catre site-ul unde se gaseste lucrarea/CD cu materialul.•Capacitate de team-leader atestata prin gestionarea, managementul si implementarea a cel putin 2 proiecte finantate din fonduri europene. Experienta profesionala specifica (minim)• Experienta demonstrata ?domeniul dezvoltarii capacitatii administrative, al planificarii, implementarii si/sau evaluarii politicilor publice la nivelul administratiei publice-implicarea ?cel putin 2 proiecte axate pe dezvoltarea administratiei publice;•Cunoasterea procedurilor si mecanismelor specifice proiectelor cu finantare de la Uniunea Europeana, demonstrata prin participarea ca expert ?minimum 3 proiecte. Celelalte solicitari se regasesc la pct.5.4.2 in Fisa de date a achizitiei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021.3321240, Email:  [email protected], Fax:  0213195183, Adresa internet (URL):  http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Juridica
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr.1A, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010086, Romania, Tel. 0213141376, Fax:  0213130219, Adresa internet (URL):  www.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.05.2010 12:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer