Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare servicii de creditare pentru reabilitarea infrastructurii rutiere la nivelul comunei Selimbar


Anunt de participare numarul 57214/01.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Selimbar (Primaria comunei Selimbar Jud Sibiu)
Adresa postala: str. Mihai Viteazu, nr.164, Localitatea: Selimbar, Cod postal: 557260, Romania, Punct(e) de contact: Marius Grecu, Tel.0269 560001, In atentia: d-lui Marius Grecu, Email: [email protected], Fax: 0269 560295
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare servicii de creditare pentru reabilitarea infrastructurii rutiere la nivelul comunei Selimbar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Selimbar, jud. Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare servicii de creditare pentru reabilitarea infrastructurii rutiere la nivelul comunei Selimbar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionare servicii de creditare pentru reabilitarea infrastructurii rutiere la nivelul comunei Selimbar
1 bucata Detaliile referitoare la termenii si conditiile minimale sunt cuprinse in documentatia descriptiva
Valoarea estimata fara TVA: 1, 449, 632EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 12.000 lei, Garantie de buna executie a contractului de prestari servicii: 10 % din valoarea de atribuire a contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Operatorii economici trebuie sa detina Autorizatie de functionare emisa de BNR.Contractul se va semna numai dupa primirea Avizului favorabil din Partea Ministerului de Finante.In cazul in care Ministerul de Finante nu va emite un aviz favorabil Procedura se anuleaza
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare formular 1A din documentatia de atribuire, Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, completare formular 1B .
Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in copie, emis, de Oficiul Registrului Comertului.
Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pentru ultimii 3 ani.
Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani in domeniul de activitate aferent contractului.(formular 1C)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 12.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista a principalelor servicii similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, (formulare 1D ). Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de recomandari din parteabeneficiarului.Autorizatie de functionare eliberata de catre BNR. in copie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta minim 3 Recomandari emise de catre beneficiari mentionati Ofertantul are obligatia de a face dovada derularii in ultimii 3 ani a unui contract de Servicii de creditare pentru o suma cel putin egala cu 1.200.000 lei. Se va prezenta Contractul in Copie. (datele confidentiale cu exceptia Denumirii beneficiarului, data semnarii contractului si durata acestuia, pot fi sterse din Copia prezentata).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 15
Vor fi selectati pentru negociere candidatii care se vor clasa pe primele 15 locuri, in functie de volumul creditelor acordate unor autoritati publice in perioada 2005-2007.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Da
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: achitare in numerar la casieria autoritatii contractante Primaria comunei Selimbar, str. Mihai Viteazu, nr.164, jud Sibiu.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2008 11:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei comunei Selimbar, str. Mihai Viteazu, nr.164, jud Sibiu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai candidatilor cu document de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Primaria comunei Selimbar
Adresa postala: str. Mihai Viteazu, nr.164, Localitatea: Selimbar, Cod postal: 557260, Romania, Tel.0269/560001, Email: [email protected], Fax: 0269/ 560295
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta a actului atacat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Selimbar
Adresa postala: str. Mihai Viteazu, nr.164, Localitatea: Selimbar, Cod postal: 557260, Romania, Tel.0269/560001, Email: [email protected], Fax: 0269/ 560295
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2008 16:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer