Licitatie Publica - Achizitionare servicii de creditare pentru realizarea investitiei publice de interes local: reabilitare infrastructura rutiera si pietonala de pe raza localitatii Cisnadie
Anunt de participare numarul 110922/09.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Cisnadie
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr. 1, Localitatea: Cisnadie, Cod postal: 555300, Romania, Punct(e) de contact: Johann Krech, Tel. 0269 561147, In atentia: Ioana Cazacu, Email: [email protected], Fax: 0269 561012, Adresa internet (URL): Cisnadie, Piata Revolutiei, nr. 1, jud. Sibiu, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare servicii de creditare pentru realizarea investitiei publice de interes local: reabilitare infrastructura rutiera si pietonala de pe raza localitatii Cisnadie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Cisnadie, jud. Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare servicii de creditare pentru realizarea investitiei publice de interes local: reabilitare infrastructura rutiera si pietonala de pe raza localitatii cisnadie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui imprumut bancar de 2.250.000 RON pe o perioada de 6 ani, faraperioada de gratie
Valoarea estimata fara TVA: 751, 837.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
72 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantia de participare in cuantumul de 15.000 Lei valabila pana la datade 20.02.2011 si garantie de buna executie: 10 % din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Orasul Cisnadie garanteaza rambursarea creditului, plata dobanzilor si a comisioanelor aferente la termenele scadente de plata cu veniturile proprii pe care le are de incasat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Prezentare formular 1A, Certificat de atestare fiscala privind plata oblig. exigibile catre bugetul gen si bug local, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, formular 1B, Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului cu domeniul de activitate si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006Pentru persoane juridice straine: Documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in cf. cu prev. leg. din tara in care este rezident.(in copie legalizata si traducerea autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Bilantul contabil pentru ultimii 3 ani.
? Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani in domeniul de activitate aferent contractului.(formular 1C)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 1.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista a princip. serv. similare (servicii financiare de creditare)in ultimii 3 ani, cu valori, perioade de prestare, beneficiari, (autoritati contractante sau clienti privati (formulare 1D )), Autorizatie de funct. elib de catre BNR. ? in copie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul are obligatia de a face dovada derularii in ultimii 3 ani a unui contract de Servicii de creditare pentru o suma cel putin egala cu 2.000.000 lei. Se va prezenta Contractul in Copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Urgenta din necesitateafin. intregii pr. (inclusiv avizarea de catre CAILdin MF ) pana la aprob.bug loc/2011. In caz de neavizare credit se aloca sume din bug. loc. pt fin proiectului.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 15
Vor fi selectati pentru negociere candidatii care se vor clasa pe primele 15 locuri, in functie de volumul creditelor acordate unor autoritati publice in perioada 2007-2010.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.11.2010 12:00
Locul: Sala de sedinte a Consiliului Local Cisnadie, P-ta Revolutiei, nr.1, Cisnadie, jud. Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare operator economic poate fi reprezentatin fata comisiei de evaluare de un reprezentant imputernicit pe baza de document de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Orasul Cisnadie (Consiliul local Cisnadie), garanteaza rambursarea creditului, plata dobanzilor si a comisioanelor aferente la termenele scadente de plata cu veniturile proprii pe care le are de incasat. Acestea reprezinta veniturile proprii (asa cum sunt ele definite in prezent de Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale) aferente bugetului local pe anii de maturitate a imprumutului. Cuantumul veniturilor cu care Consiliul local Cisnadie garanteaza imprumutul este egal cu obligatiile de plata, a dobanzilor si a comisioanelor aferente pentru fiecare an de maturitate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Primaria orasului Cisnadie
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr. 1, Localitatea: Cisnadie, Cod postal: 555300, Romania, Tel. 0269561147, Fax: 0269561012
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta a actului atacat, cf. art. 256 (2) alin 1 lit a si alin 2 sin OUG 34/2006 cu ultimele modificari si completari
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Cisnadie
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr. 1, Localitatea: cisnadie, Cod postal: 555300, Romania, Tel. 0269561147, Fax: 0269561012
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2010 13:16