Licitatie Publica - ACHIZITIONARE SERVICII DE CURATENIE
Anunt de participare numarul 30650/31.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI BUCURESTI
Adresa postala: STR.CAL.GRIVITEI NR.218 SECT.1-BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010761, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA NAVODARU, Tel.2240947, Email: [email protected], Fax: 2241800
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE SERVICII DE CURATENIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: LA SEDIUL SPITALULUI, CALEAGRIVITEI NR. 218 SECTOR 1, BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CURATENIE IN BLOCUL OPERATOR (PARTER), SECTIA ARSURI, DEP. ATI, SECTIA CHIRURGIE PLASTICA, BLOC OPERATOR (ETAJ I) CAMERA DE GARDA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74700000-6 - Servicii de curatenie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SE VA EFECTUA CURATENIE IN BLOCUL OPERATOR (PARTER), SECTIA ARSURI, DEP. ATI, SECTIA CHIRURGIE PLASTICA, BLOC OPERATOR (ETAJ I) CAMERA DE GARDA
Valoarea estimata fara TVA: intre 90, 000 si 120, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 10000 ron, garantia de buna executie a contractului va fi de 5% din valoarea estimata a acestuia fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII CONTRACTATE CU CASMB, PLATA PRIN OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SOCIETATE COMERCIALA CONFORM LEGII 31/1990
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neancadrarea in art. 181 din OUG 34/2006, certificat de atestare fiscala directia impozite si taxe locale, certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, cerificat de inregistrare, certificat constatator emis de Registrul Comertului din care sa rezulte ca poate executat prestari servicii cod CAEN 7470 la sediul clientilor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale din care sa rezulte ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani este egala sau mai maredecat 3.000.000 lei.
2.Bilantul contabil sau extrase de bilant 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3ani2. Autorizatie de functionare eliberata de catre Ministerul Sanatatii
3. Recomandari din partea a minim 5 beneficiar din domeniul sistemului sanitar cu paturi.
4. Documente emise de organismeacreditate , care confirma certificarea sistemului calitatii a protectia mediului si a celui de securitate a muncii
-Prezentarea certificatului Sistem Menegemental Calitatii ISO 9001 :2000pentru serviciile de curatenie si dezinfectie in unitati de asistenta medicala .
-Prezentarea certificatului Sistem Menegemental Mediului SR EN 14001 :2005pentru serviciile de curatenie si dezinfectie in unitati de asistenta medicala .
-Prezentarea certificatulSistem Menegement alSanatatiisi Securitatii OcupationaleOHSAS 18001 :2004 pentru serviciile de curatenie si dezinfectie in unitati de asistenta medicala .
documente emise de organisme acreditate
5. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere formular 5
Declaratia privind evidenta nominala a asiguratilor si a obligatiilor de p[lata catre Bugetul Asigurarilor sociale de stat depusa de ofertant la casele de pensii la care sunt arondati cu valabilitatea la 31.08.2007
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
1 PRETUL CEL MAI SCAZUT
85%
Descriere:
2.
DOTARI
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria unitatii contractante; str. Calea Grivitei nr. 218 sector 1, Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2007 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2007 22:47