Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare servicii de demontare, reparare, remontare si intretinere a locurilor de joaca in Municipiul Brasov


Anunt de participare numarul 116948/15.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala:  BD. EROILOR NR.8, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAILEANU DAN, GRIDEAN ADRIANA, Tel. +40 268 416550, In atentia:  SERVICIULUI ACHIZITII PUBLICE, Email:  [email protected], Fax:  +40 268 473001, Adresa internet (URL):  http: //www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare servicii de demontare, reparare, remontare si intretinere a locurilor de joaca in Municipiul Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL BRASOV
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de demontare, reparare, remontare si intretinere a locurilor de joaca in Municipiul Brasov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50870000-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului pentru terenurile de joaca (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor presta domeniile de activitate din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 225, 806.45RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractante poate opta pentru aplicarea art.122 lit. J) din OUG nr. 34/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 11 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE PARTICIPARE 32.258 LEIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA T.V.A
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privindsituatia personala a operatorului economic; Declaratie cu privire la respectarea conditiilor de munca si protectia muncii;Certificat de participare la procedura cu oferta independenta;Certificat privind impozitele si taxele locale;Certificat de atestare fiscala;Certificat ORC;Informatii Generale; Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant la 30.06.2010 inregistrat la organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii, prestate in ultimii 3 (trei) ani;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;Informatii privind personalul;Autorizatie ISCIR sau echivalent pentru reparare si activitatea de service la echipamente utilizate in domeniul parcurilor de distractii si spatiilor de joaca.
Autorizatie ISCIR sau echivalent pentru montarea?demontarea si instalarea echipamentelor utilizate in domeniul parcurilor de distractii si spatiilor de joaca.
Autorizarea sudorilor- conform prescriptiei tehnice ISCIR CR9-96 sau echivalentCertificat SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent; Certificat SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara un contract similar in valoare de 400.000 fara T.V.A; grup electrogen, grup sudura, compresor, picamer, iar atelierul va fi dotat dotat cu aparate de sudura, compresor, strung, freza, ghilotina, presa mecanica, abcant, masina de indoit tevi, polizorfix si unghiular;
-autoutilitara avand sarcina de transport de max. 3, 5 t, autocamion, macara, autobetoniera, autobasculanta, autoturism pentru control, verificari si receptii;un atelier autorizat pentru prestarea activitatilor de lacatuserie, confectii metalice si vopsitorie, care va fi utilizat si ca dispecerat inclusiv in zilele nelucratoare si sarbatori legale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.04.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2011 11:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV, SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei, observatorii UCVAP, daca este cazulsi imputernicitii acesteia
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta are dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata, fara a depasi 3 (trei) ani de la atribuirea contractului initial, conform art. 122 lit. J) din OUG nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru anul 2011, autoritatea contractanta va deconta suma de 570.000 lei cu T.V.APentru ofertele care vor fi prezentate intr-o alta moneda, cursul de referinta este 1 Euro=4, 26 lei din data de 03.02.2011.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STAVROPOLEOS NR. 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  0300846, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala:  B-UL EROILOR NR. 5, Localitatea:  BASOV, Cod postal:  500007, Romania, Tel. 0268-414411, Email:  [email protected], Fax:  0268-414114
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL CONTENCIOS DIN CADRUL PRIMARIEI MUNICIPIULUI BRASOV
Adresa postala:  B-DUL EROILOR NR. 8, Localitatea:  BRASOV, Cod postal:  500007, Romania, Tel. 0268/416550/149, Email:  [email protected], Fax:  0268/473001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2011 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer