Licitatie Publica - Achizitionare servicii de distributie energie electrica, termica si frigorifica prin cogenerare la R.A. Aeroportul Cluj-Napoca.
Anunt de participare (utilitati) numarul 51452/08.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A.Aeroportul Cluj-Napoca
Adresa postala: Str.Traian Vuia, Nr.149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Zanc, Tel.0264-307500, 0264-416702, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0264-416712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
R.A.Aeroportul Cluj-Napoca
Adresa postala: Str.Traian Vuia, Nr.149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: SECRETARIAT, Tel.+40.264.416.702, In atentia: Director General David Ciceo, Email: [email protected], Fax: +40.264.416.712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
R.A.Aeroportul Cluj-Napoca
Adresa postala: Str.Traian Vuia, Nr.149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: SECRETARIAT, Tel.+40.264.416.702, In atentia: Director General David Ciceo, Email: [email protected], Fax: +40.264.416.712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitionare servicii de distributie energie electrica, termica si frigorifica prin cogenerare la R.A. AeroportulCluj-Napoca.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: R.A. Aeroportul International Cluj-Napoca, Str. Traian Vuia nr. 149
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unui pachet de servicii care include proiectarea unui sistem pentru optimizarea distributiei de energie electrica, termica si frigorifica prin cogenerare la R.A. Aeroportul Cluj-Napoca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
65400000-7 - Alte surse de alimentare si de distributie a energiei electrice (Rev.1)
45251220-9-Centrala de cogenerare (Rev.1)
74840000-9-Servicii de proiectare specializata (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de administrare a energiilor prin cogenerare
Valoarea estimata fara TVA: intre 15, 000, 000 si 30, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
-dr de a opta pt achiz ulterioara de noi serv simil de la operat ec a carui oferta va fi decl castig
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 100, 000 EuroGarantie de buna executie :2% din valoarea contractului(450, 000 Euro)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Oper ec se angaj sa presteze serviciile pt 15 ani de la data atribuirii contract;termen PIF a instalatiilor pt cogenerare pt producerea energiilor este de 6, 5 luni;execut va instala la sediu echip si va asigura funct, mentenanta si exploat inst de cogenerare pe toata durata contractului
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligiblitate Formular 12A;declaratie privind inexistenta starii de faliment Formular 12 B;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (pentru persoane fizice si juridice), inclusiv cele locale (pentru persoane juridice), contributii pentru asigurarile sociale de stat: DGFP a judetului, Consiliul local sub forma de formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident;certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat de inregistrare de la Registrul Comertului;documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident; certificat de bonitate emis de Camera de Comert
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2006 si la 30.06.2007, vizat si inregistrat de catre organele competente;eclaratie privind cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani, cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim1, 500, 000Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani Formular 12 E;Autorizari;experienta similara;informatii privind asigurarea calitatii serviciilor, lucrarilor si produselor utilizate;programul calitatii;Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului - Formular 12 H;Informatii privind personalul angajat si cadrele de conducere;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Formular 12 I;informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Popunerea financiara
60%
Descriere:
2.
Experienta similara
20%
Descriere:
3.
Propunerea tehnica
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: o.p. in cont RO12BTRL01301202919844XX Banca Transilvania Cluj sau numerar la casieria R.A.Aeroportul Cluj-Napoca, Luni-Vineri, intre orele 9:00-15:00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2008 10:00
Locul: R.A. Aeroportul Cluj-Napoca, str.Traian Vuia nr.149
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare; o persoana cu scrisoare de imputernicire din partea fiecarui ofertant care a inaintat o oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40.21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40.21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala: str. Stefan Cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.+40.264.593.865, Email: [email protected], Fax: +40.264.593.866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A.Aeroportul Cluj-Napoca - Compartimentul Comercial
Adresa postala: str.Traian Vuia nr.149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Tel.+40.264.307.500, Email: [email protected], Fax: +40.264.416.712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2008 18:00