Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare servicii de mentenanta si imbunatatire a functionalitatii website-ului pentru Programul Operational Comun Marea Neagra


Anunt de participare numarul 88810/15.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17 sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Ionescu, Tel.+0372.111.478, In atentia: D-lui Director Alexandru CHIRCA, Email: [email protected], Fax: +0372.111.445, Adresa internet (URL): www.mdrl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www. e_licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare servicii de mentenanta si imbunatatire a functionalitatii website-uluipentru Programul Operational Comun Marea Neagra
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Locuintei, Bd. Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti si sediul prestatorului
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 22, 941.18RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contracte subsecvente pentru fiecare an bugetar.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare servicii de mentenanta si imbunatatire a functionalitatii website-uluipentru Programul Operational Comun Marea Neagra
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212780-0 - Servicii de dezvoltare de software pentru managementul sistemelor, al stocarii si al continutului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul - servicii de mentenanta si imbunatatire a functionalitatii website-uluipentru Programul Operational Comun Marea Neagra
Valoarea estimata fara TVA: 22, 941.18RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garatie de participare - 458.82 lei. Scrisoare de garatie bancara sau, Ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertei. Valabilitatea 60 zile
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Asistenta tehnica pentru Programul Operational Comun Marea Neagra 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.Certificat constatator si Certificat de Inregistrare, eliberate de catre Oficiul National al Registrului Comertului, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Copie bilat la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autoritatea contractanta solicita ca cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii 3 ani safie de minim68.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Recomandari din parte unor clienti importanti privind colaborarea cu acestia. (3 recomandari). Nu se solicita formulare speciale. Se solicita ca recomandarile sa fie prezentate in original, semnate si stampilate, nu mai vechi de 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa experienta similara. pentru contracte incheiate in decursul anilor 2006, 2007, si 2008. Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin 3 contracte al caror obiect a fost prestarea de servicii similare si care a avut o valoare egala sau mai mare decatechivalentul in Lei a 10.000lei fara TVA, conformFormularul C. + anexa
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Tehnic
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2009 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2009 10:30
Locul: Sediul MDRL, str Apolodor nr 17, latura Nord, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate prin imputernicire scrisa sa reprezinte ofertantul la deschiderea ofertelor.Acestia vor prezenta o copie dupa cartea de identitate si imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Asistenta tehnica pentru Programul Operational Comun Marea Neagra 2007-2013
VI.3) Alte informatii
Acord - cadru pe o perioada de 24 de luni
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: +4021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei, nr.70-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.+4021 319 51 80, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica - MInisterul Deyvoltarii Regionale si Locuintei
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Fax: 0372 111 649, Adresa internet (URL): www.mdrl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2009 18:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer