Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare servicii de organizare pentru evenimente ?vederea organizarii si derularii evenimentelor din cadrul proiectului „ADMINISTRATORUL PUBLIC - FACTOR DE SUCCES PENTRU UN MANAGEMENT EFICIENT LA NIVEL LOCAL"


Anunt de participare numarul 99826/13.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Financiara
Adresa postala:  Piata Revolutiei, nr. 1A, Sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010086, Romania, Punct(e) de contact:  Paun Florina, Tel. 021.303.70.80, interior 10647, In atentia:  Paun Florina, Email:  [email protected], Fax:  021.313.27.61, Adresa internet (URL):  www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare servicii de organizare pentru evenimente ?vederea organizarii si derularii evenimentelor din cadrul proiectului „ADMINISTRATORULPUBLIC - FACTOR DE SUCCES PENTRU UN MANAGEMENT EFICIENT LA NIVELLOCAL"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Ministerul Administratiei si Internelor – Directia Generala Unitatea Centrala pentru Reforma Administratiei Publice, Piata Revolutiei, nr.1A, Sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare servicii de organizare pentru evenimente ?vederea organizarii si derularii evenimentelor din cadrul proiectului „ADMINISTRATORULPUBLIC - FACTOR DE SUCCES PENTRU UN MANAGEMENT EFICIENT LA NIVELLOCAL", Cod SMIS 2985.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de organizare pentru evenimente ?vederea organizarii si derularii evenimentelor din cadrul proiectului „ADMINISTRATORULPUBLIC - FACTOR DE SUCCES PENTRU UN MANAGEMENT EFICIENT LA NIVELLOCAL", Cod SMIS 2985, dupa cum urmeaza:
? Elaborarea unei Strategii de comunicare ?vederea promovarii conceptului de administrator public
? Asigurarea logisticii necesare si organizarea urmatoarelor evenimente:
1. O conferinta de deschidere a proiectului;
2. Zece seminarii de informare asupra conceptului de administrator public la nivel local;
3. Un Forum National al Administratorilor Publici;
4. O conferinta de ?hidere a proiectului.
? Elaborarea, editarea si diseminarea de materiale de informare / constientizare asupra conceptului de administrator public aferente organizarii evenimentelor mai sus mentionate: afise, mape, bannere, autocolante, pixuri si leaflet-uri.
Valoarea estimata fara TVA: 682, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de 7.000, 00 lei.Garantia de buna executie a contractului se constituie ?procent de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Acest contract este finantat din P.O.D.C.A, Axa prioritara 1: "?bunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice", domeniul major de interventie 1.3.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006)-Formularul nr.4, Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006- Formularul nr.5, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ? are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent, Certificat pentru plata CAS (pentru statele ?care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS)sau echivalent, Cazier judiciar pentru administrator / administratori asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator sau echivalent, Certificatul constatator emis de O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale –Formular nr.6.Situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008, vizate si ?egistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca indeplinesc urmatoarele cerinte minime: - cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, ?reuna) pe anii 2006, 2007 si 2008 sa fie mai mare dec?echivalentul ?lei a 200.000 Euro;
- media rezultatului net al exercitiului financiar al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, ?reuna) pe anii 2006, 2007 si 2008 sa fie pozitiva. ? cazul ?care ofertantul este ?iintat dupa 31.12.2008, acesta trebuie sa prezinte ultima balanta de verificare cu rezultat pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa privind experienta similara-Formularul nr.7, Declaratie privind lista subcontractantilor si partea / partile din contract care sunt ?eplinite de acestia-Formularul nr.8
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunereatehnica
60%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 16.09.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2010 12:00
Locul: Ministerul Administratiei si Internelor – Directia Economico Administrativa, Strada Eforie, nr.3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere pot participa si reprezentanti ai ofertantilor in baza unei imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acest contract este finantat din PODCA, Axa prioritara 1: "?bunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice", domeniul major de interventie 1.3.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021.3321240, Email:  [email protected], Fax:  0213195183, Adresa internet (URL):  http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Juridica
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr.1A, sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010086, Romania, Tel. 0213141376, Fax:  0213130219, Adresa internet (URL):  www.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2010 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer