Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONARE SERVICII DE PAZA PRIN SOCIETATI SPECIALIZATE PENTRU U.M.01932 BRASOV


Anunt de participare numarul 25190/29.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII UM 01932 Brasov
Adresa postala: Str.Mihai Viteazul nr. 160 Brasov, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500183, Romania, Punct(e) de contact: COMPARTIMENT CONTRACTE SI ACHIZITII, Tel.0268423421 /150, In atentia: Viorel Lamba, Email: [email protected], Fax: 0268422004, Adresa internet (URL): www.afahc.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE SERVICII DE PAZA PRIN SOCIETATI SPECIALIZATE PENTRU U.M.01932 BRASOV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: U.M.01932 BRASOV, STR. MIHAI VITEAZUL NR. 160 BRASOV
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 32 luni
Valoarea estimata fara TVA: 494, 488RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONAREA DESERVICII DE PAZA PRIN SOCIETATI SPECIALIZATE PENTRU U.M.01932 BRASOV, CONFORM CONDITIILOR SPECIFICATE IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Durata totala a acordului cadru este de 983 zile
Valoarea estimata fara TVA: 494, 488RON
II.2.2) Optiuni
Da
ACORD CADRU CU RELUAREA COMPETITIEI, CONFORM CONDITIILOR SPECIFICATE IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 22.10.2007 pana la 30.06.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 4945 lei 1% din valoarea estimataGarantia de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DE LA BUGETUL DE STAT, PRIN ORDIN DE PLATA IN CONTUL OPERATORULUI ECONOMIC DESCHIS LA TREZORERIE, DUPA DESCHIDEREA CREDITELOR BUGETARE SI IN LIMITA FONDURILOR REPARTIZATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art.44, alin.2 din OUG 34/2006 autoritatea contractanta solicita ca asocierea sa fie legalizata, din punct de vedere formal numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
AGENTUL ECONOMIC TREBUIE SA POSEDE: - licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane; - licenta de emisie pe o unda de frecventa pusa la dispozitie de Inspectoratul General pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei. - autorizatie de securitate.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Societatile comerciale interesate vor ridica in cel mai scurt timp "CHESTIONARELE DE SECURITATE" de la sediul autoritatii contractante pe care le vor depune completate pana la data de: 10.08.2007 ora 12, 00.
1. Declaratie privind eligibilitatea 2. Cazier judiciar 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006. 4. Certificate de atestare fiscala 5. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale -Fisa/fise privind experienta similara -Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente, precum si balanta de verificare la 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certificat constatator -Lista a princip servicii prestate -Recomandari din partea altor beneficiari. -Declaratie cu dotarile specifice -Dovada implementarii SR-EN-ISO 9001/2001 sau echivalent, la nivelul propriei societati. -Dovada obtinerii pana la incheierea contractului a codului NATO de agent economic (NCAGE)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 2089/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.09.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 15 RON
Conditii si modalitate de plata: PLATA IN NUMERAR LA CASERIA U.M.01932 BRASOV, STR. MIHAI VITEAZU NR.160 BRASOV
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2007 10:00
Locul: SEDIUL U.M.01932 BRASOV, STR. MIHAI VITEAZU NR.160 BRASOV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE, REPREZENTANTII MINISTERULUI ECONOMIEI SI FINANTELOR, REPREZENTANTII OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Societatile comerciale interesate vor inainta o scrisoare de intentie si vor ridica(gratuit) in cel mai scurt timp "CHESTIONARELE DE SECURITATE" de la sediul autoritatii contractante pe care le vor depune completate pana la data de: 10.08.2007 ora 12, 00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213199565, Email: [email protected], Fax: 0213199565, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act pe care acesta il considera nelegal conform art.272, ali (2) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 01932 BRASOV, BIROUL SECRETARIAT, REGISTRATURA, RELATII PUBLICE SI CONSILIERE
Adresa postala: STRADA MIHAI VITEAZU NR. 160, BRASOV, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500183, Romania, Tel.0268/423421, Fax: 0268/422004, Adresa internet (URL): www.afahc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2007 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer