Licitatie Publica - Achizitionare servicii de supraveghere a lucrarilor prin diriginte de santier
Anunt de participare numarul 115326/10.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Cernat (Consiliul Local al Comunei Cernat)
Adresa postala: Comuna Cernat nr.456 Jud. Covasna, Localitatea: Cernat, Cod postal: 527070, Romania, Punct(e) de contact: Janos Benedek, Tel. 0267-367501, In atentia: Borbala Boloni, Email: [email protected], Fax: 0267-367488, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare servicii de supraveghere a lucrarilor prin diriginte de santier
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Santiere de lucru in localitatea Cernat, judetul Covasna, Romania
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dirigentie de santier pentru investitiile:
?REABILITAREA DC 4, KM 9+000-12+790, CERNAT, JUDETUL COVASNA?
?SISTEM DE CANALIZARE MENAJERA COMUNA CERNAT, JUDETUL COVASNA?
?REABILITAREA CLADIRII BIBLIOTECII COMUNALE CERNAT, JUDETUL COVASNA?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REABILITAREA DC 4, KM 9+000-12+790, CERNAT, JUDETUL COVASNA: 3.790 ml, rigole triunghiulare, betonate, carosabile si santuri ranforsate: 7.290 ml, trotuare 6.624 mp, aAmenajari accese in gospodarii 201 buc, podete laterale 6 buc.
SISTEM DE CANALIZARE MENAJERA COMUNA CERNAT, JUDETUL COVASNA: retea de canalizare gravitationala: 11.680 ml, conducte sub presiune: 2.500 ml, statii de pompare: 9 buc
REABILITAREA CLADIRII BIBLIOTECII COMUNALE CERNAT, JUDETUL COVASNA: monument istoric reabilitat: aria construita a cladirii: 243, 50 mp, aria desfasurata a cladirii: 383, 10 mp, aria utila totala: 183, 50 mp
Valoarea estimata fara TVA: 65, 640RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.04.2011 pana la 21.06.2013
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 1000 lei, garantia de buna executie: 10% din valoarecontractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitati de plata: esalonat, in functie de graficul de executie a lucrarilor, in termen de 30 zile de la emiterea facturii, in urma acceptarii situatiilor de plata. Sursa de finantare: FEADR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea declarata castigatoare se va legaliza in fata notarului public in urmasolicitarii autoritatii contractante, inainte de semnarea contractului de furnizare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privind
eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181, Declaratia
privind calitatea de participant la procedura, Certificate fiscale emise de ANAF si primaria UAT, Certificat constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Situatiile financiarea aferente anului 2009 (Formularele 10, 20, 30 si 40), inregistrate
la organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contractuale in desfasurare (daca exista)Lista principalelor servicii din ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie
Personal autorizat in domeniile:
1. Produse pentru constructii
2.3 Constructii civile, industriale, agricole, categoria de importanta B
3.3 Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu de interes local
6.1 Lucrari tehnico-edilitare: de alimentari de apa si canalizare
8.1 Instalatii electrice
8.2 Instalatii sanitare, termoventilatie
10.1 Consolidari constructii, inclusiv monumente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
nu se solicita
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
121/10.12.2010.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.02.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.03.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.03.2011 10:00
Locul: Primaria Comunei Cernat, 527070 Cernat 456, judetul Covasna, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor, observatorii UCVAP (daca va fi cazul), observatorii APDRP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul se va finanta dinbugetul aferent proiectului C322010971500014/21.06.2010., sursa: FEADR.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Potrivit prevederilor art. 256