Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare servicii de survol cu echipament LIDAR in scopul Generarii Modelului Digital al Terenului in Rezervatia Biosferei Delta Dunarii


Anunt de participare numarul 111676/20.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE DELTA DUNARII
Adresa postala:  STRADA BABADAG, NR. 165, ,Localitatea:  Tulcea, Cod postal:  820112, Romania, Punct(e) de contact:  CONSTANTIN NEGRISANU, Tel. 0240531520, Email:  [email protected], Fax:  0240533547, Adresa internet (URL):  www.indd.tim.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: cercetare-dezvoltare in stiinte fizice si naturale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare servicii de survol cu echipament LIDAR in scopul Generarii Modelului Digital al Terenuluiin Rezervatia Biosferei Delta Dunarii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: teritoriul situat in Rezerva?ia Biosferei Delta Dunarii conform hartii atasate
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Determinarea deviatiei verticalei in raport cu elipsoidul ETRS89 pe litoralul Marii Negre si in zona Deltei Dunarii, in vederea imbunatatirii sistemului de cote normale, prin tehnologie GPS
- Realizarea Ortofotoplanului pentru teritoriul de analiza
- Generarea modelului digital al terenului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71355000-1 - Servicii de arpentaj (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va incheia un Contract de achizitii servicii in domeniul masuratorilor LIDAR si a fotogrametriei
Valoarea estimata fara TVA: 2, 963, 030RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Garantia de participare = 59.260, 60 LEI- garantia de buna executie = 10% din valoarea contractului fara TVA.- Garantia bancara de returnare a avansului :10% din valoarea primei tran?e fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene- FEDR (85%), prin Programul Operational Sectorial de Mediu, Bugetul de Stat si Contributie proprie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/2006, aprobata si cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 2.
- Pentru persoanele juridice romane: ? obligativitatea prezentarii unui certificat constatator emis, cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
- Pentru persoanele fizice/juridice straine: ? obligativitatea prezentarii unor documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, copie legalizata.
Pentru asociatii :
-obligativitatea prezentarii unor documente edificatoare care sa dovedeasca o forma NOTARIALA de legalizare a asociatiei-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si catre autoritatile locale, prin care se face dovada ca nu figureaza cu datorii restante
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formularul 3 ? Informatii generale
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.De asemenea, acest formular trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractor declarat in oferta.? Demonstrarea situatiei economice si financiare se realizeaza prin prezentarea bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2008, 31.12.2007, copii nelegalizate.
? Declaratie privind Indicatorul de solvabilitate (RSG) si Indicatorul de lichiditate (RLC)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- RSG > 0.7- RLC > 1.4
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formularul nr.10 cu subcontractantii si partile din subcontract ce urmeaza a fi subcontractate
- Recomandari din partea altui/altor beneficiari/clienti, in legatura cu unul sau mai multe contracte similare, pentru care se vor completa cate un exemplar din formularul nr. 11- Experienta similara, cu valoare totala cel putin egala cu Valoarea Estimata a Contractului.- Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii.
- Declaratia care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
- Documentatia aferenta efectuarii ultimei inspectii si a ultimei calibrari a echipamentului.
- CV-uri si atestate ale persoanelor implicate in realizarea obiectivelor propuse
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii -respectiv ISO 9001.- Ofertantii trebuie sa fie autorizati in vederea realizarii lucrarilor de specialitate in domeniul cadastrului, al geodeziei, si al cartografierii pe teritoriul Romaniei (cf Ordinului ANCPI nr. 107/28.03.2010)- din partea fiecarui asociat/subcontractant, sa fie cel putin 3 specialisti cu experienta minim 3 ani in proiecte similare- Dotarile minime sunt, dupa cum urmeaza: ? Un aparat de zbor capabil sa indeplineasca cerintele specificate in Caietul de Sarcini? Un sistem Lidar care sa realizeze parametrii ceruti? Sistem de procesare a datelor capabil sa proceseze datele lidar si ortofotoplanuri cu software aferent? Sistem de aerofotografiere in infrarosu si domeniul vizibil capabil sa realizeze ortofotoplan cu acuratete sub 1 m
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
130/17.11.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.01.2011 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.01.2011 12:00
Locul: sediul I.N.C.D.D.D. Tulcea, str. Babadag, nr. 165
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai operatorilor economici interesati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri Europene si Bugetul de Stat, prin Programul Operational Sectorial de Mediu, Proiectul CARTODD
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.4641, Email:  [email protected], Fax:  021.310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Tulcea
Adresa postala:  str. Pacii nr. 6 , Localitatea, Localitatea:  Tulcea, Cod postal:  820048, Romania, Tel. 0240.512.359, 514.023, Fax:  0240.518.544, 514.023, Adresa internet (URL):  TRIBUNALUL-TULCEA.JUST.RO
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostiinta de catre contestatar a incalcarii dispozitiilor legale in materie de achizitii publice
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare Delta Dunarii
Adresa postala:  str. Babadag nr. 165, Localitatea:  Tulcea, Cod postal:  820112, Romania, Tel. 0240.531.520, Email:  [email protected], Fax:  0240.533.547, Adresa internet (URL):  www.indd.tim.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2010 15:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer