Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare servicii pentru realizare: proiect tehnic, detalii de executie ,caiete de sarcini , elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii si obtinerea lor precum si asistenta tehnica din partea proiectantului, pentru obiectivul d


Anunt de participare numarul 91763/01.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Fratautii Vechi-Galanesti
Adresa postala: nr. 352, Localitatea: Galanesti, Cod postal: 727280, Romania, Punct(e) de contact: Liviu Mironescu, Tel.0744868845, Email: [email protected], Fax: 0230412533, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare servicii pentrurealizare: proiect tehnic, detalii de executie , caiete de sarcini , elaborare documentatiipentru avize, acorduri, autorizatii si obtinerea lor precumsiasistenta tehnica din partea proiectantului, pentru obiectivul de investitii Modernizarea comunelor Fratautii Vechi-Galanesti, judetul Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Galanesti, judetul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare servicii pentrurealizare: proiecttehnic, detalii de executie, caiete de sarcini , elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii si obtinerea lor precum siasistenta tehnica din partea proiectantului, pentru obiectivul de investitii Modernizarea comunelor Fratautii Vechi- Galanesti, judetulSuceava
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Sisteme de canalizare si alimentare cu apa in ADI Fratautii Vechi Galanesti, judetul Suceava: 500.839 lei;
Lot 2: Modernizare drumuri comunale in ADI Fratautii Vechi - Galanesti - Valoarea estimata a contractului fara TVA: 256.823lei;
Lot 3:3.1-Renovarea, modernizarea si utilarea asezamantului cultural din comuna Galanesti, judetul Suceava, Valoarea estimata a contractului fara TVA: 82.484 LEI3.2 Cresa si gradinita cu program normal in comuna Galanesti, judetul Suceava- Valoarea estimata a contractului fara TVA: 90.060 lei;Total Lot 3-172.544 lei
Valoarea estimata fara TVA: 930, 206RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Ofertantul va prezenta o Garantie de participare la licitatie in valoare de: - 10.000 Lei pentru Lotul 1;
- 5.000 Lei pentru Lotul 2;
-3.400 lei pentru Lotul 3.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin PNDR masura 322 "Renovarea si dezvoltarea satelor"
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie pentru persoane juridice romane:
- Copie dupa certificatul de inregistrare
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (in original sau copie legalizata)
Cerinta obligatorie pentru persoanele juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant contabil la data 31 dec. 2006, 2007, 2008;
- se va completa anexa 3 -Identificare financiara
- declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului dinultimii trei ani conform anexei nr. 4 -Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri cumulata in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii 3 ani: -Lot 1:1.000.000 lei;
-Lot 2:500.000 lei;
-Lot 3:340.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita:
- Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada prestarii si finalizarii in ultimii 3 ani a cel putin 1 contract de realizare proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatii pentru avize, acorduri autorizatii si asistenta din partea proiectantului, similare din punct de vedere al dificultatiisi conditiilor tehnice, a caror valoare cumulata sa depaseasca: - Lot 1:500.000 lei.- Lot 2:250.000 lei;
- Lot 3:170.000 lei;Contractele trebuie sa prevada servicii de proiectare drumuri, retea de canalizare si alimentare cu apa, construirea de statii de epurareprecum si constructii civile corespunzatoare fiecarui lot. Dovada experientei similarese va face princopii dupa contracte de prestari servicii, procese verbale de predare/primire si recomandari ale beneficiarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de finalizare a contractului
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
37/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.01.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.01.2010 12:00
Locul: Primaria comunei Galanesti, judetul Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, reprezentantii APDRP, reprezentantii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat prin PNDR , Masura 322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: : 720062, Romania, Tel.0230536425, Fax: 0230536425
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Galanesti
Adresa postala: nr. 352, Localitatea: Galanesti, Cod postal: 727280, Romania, Tel.0230412320, Email: [email protected], Fax: 0230412320
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.11.2009 19:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer