Licitatie Publica - Achizitionare servicii pentru intocmire Studii de fezabilitate si elaborarea documentatiei pentru accesarea de fonduri nerambursabile pentru investitia :Crearea si dezvoltarea infrastructurii in comuna Pirgaresti, judetul Bacau.
Anunt de participare numarul 70301/23.12.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PARGARSTI (PRIMARIA)
Adresa postala: Str.Principala nr.50, Localitatea: Pargaresti, Cod postal: 607425, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Negri, Tel.0234347510, Email: [email protected], Fax: 0234347510
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare servicii pentru intocmire Studii de fezabilitate si elaborarea documentatiei pentru accesarea de fonduri nerambursabile pentru investitia : Crearea si dezvoltarea infrastructurii in comuna Pirgaresti, judetul Bacau.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Pirgaresti, judetul Bacau.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare servicii pentru intocmire Studii de fezabilitate si consultanta de specialitate, pentru accesare fonduri prin PNDR, Masura 322, Axa prioritara III.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Studiu de fazabilitate conform HG nr. 28/2008(respectand recomandarile privind elaborarea analizai cost-beneficiu, prevazute in Ghidul solicitantului, cerere de finantare). Ghidul solicitantului este disponibil pe www.apdrp.ro
- studii de specialitate executate prealabil fazelor de proiectare propriu-zise,
- intocmire deviz general,
- memoriu justificativ cost-beneficiu,
- consultanta si asistenta tehnica in perioada derularii lucrarilor de proiectare(ofertantul va face mentiunea ca va efectua orice modificare solicitata in procesul de aprobare a documentaiei).
Valoarea estimata fara TVA: 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.02.2009 pana la 04.05.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 8000 lei cu scrisoare de garantie bancara, Formular 11, in favoarea autoritatii contractante, eliberata de banca in original,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
cerere de finantare, fonduri nerambursabile, prin PNDR, Masura 322, Axa prioritara III, cofinantare bugetul local 2%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii au dreptul de a se asocia si de a depune oferte comune.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, formular 12A;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG 34/2006;Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat;Certificat privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local;certificatele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, incadrate in termenul de valabilitate declarat de institutiile emitente, la data deschiderii ofertelor;Copie dupa certificatul de inregistare la Oficiul Registrului Comertului;Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului pentru ofertantul care participa in mod individual sau ca asociat, la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica;Act constitutiv, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include si presatarea serviciilor ce fac obiectul licitatiei, in original sau copie legalizata;Formular-tip eliberat de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident(emise cu cel mult 30 de zile, inainte de data licitatiei, in original sau copie legalizata);Certificat de atestare fiscala de la Agentia Fondului de Mediu in original.Ofertantii care nu prezinta, la deschiderea ofertelor, documentul in forma solicitata vor fi descalificati.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2007, Balanta de verificare la 30.06.2008, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declararea cifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani, exercitiu financiar pozitiv, obligatoriu, pe anul 2007;Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani va fi mai mare de 1000000 lei;Declaratie privind Lista principalelor servicii in ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere cu privire la numarul mediu , in ultimele 12 luni, al personalului angajat, numarul si pregatirea cadrelor de conducere responsabile direct cu indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin 4(patru) ingineri specializati in "CAI FERATE, DRUMURI SI PODURI"; si minim 1(un) inginer specializat in "HIDROTEHNICA", se solicita CV-ul si copii legalizate dupa cartile de munca din care sa rezulte o vechime minima de 1(un) an in meserie si specializare, iar vechimea in firma de cel putin 6(sase) luni la data deschiderii ofertelor. Dotare tehnica: minim un sistem de calcul cu licenta de program specializat in proiectare, documente care sa ateste detinerea licentei.Seful de proiect trebuie sa fi avut calitatea de conducator a minim un proiect similar in domeniu proiectarii.Realizarea a cel putin 2(doua) contracte ca experienta similara de valoare minim 350000 lei fiecare, insotite de certificatul de buna executie, emise de beneficiarul serviciilor prestate, in original.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
tehnic
35%
Descriere:
2.
financiar
65%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.01.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin achitarea in numerar la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.01.2009 11:00
Locul: Sediul Primariei comunei Pirgaresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL NATIONAL DE DEZVOLTARE RURALA, MASURA 322, AXA PRIORITARA III.
VI.3) Alte informatii
COFINANTARE BUGETUL LOCAL 2%.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse, conform art.272 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al comunei Pirgaresti
Adresa postala: str. Principala, nr.50, Localitatea: Pirgaresti, Cod postal: 607425, Algeria, Tel.0234347510, Email: [email protected], Fax: 0234347510
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2008 09:14