Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare servicii pentru proiectul 3AF35002


Anunt de participare numarul 117561/24.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02523
Adresa postala:  STRADA DRUMUL TABEREI NR. 7B, SECTOR 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061352, Romania, Punct(e) de contact:  ROBERT PIRNECI, Tel. 021/319.58.58 interior 2844, In atentia:  BIROULUI ACHIZITII PUBLICE, Email:  [email protected], Fax:  021/319.81.52, Adresa internet (URL):  http: //www.mapn.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare servicii pentru proiectul 3AF35002
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Fetesti
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
proiectare si verificare proiect refacere/modificare pista decolare-aterizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
proiectare si verificare proiect refacere/modificare pista decolare-aterizare
Valoarea estimata fara TVA: 1, 037, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
95 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: 12000lei, garantia de buna executie: 10% din valoarea totala a contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget NATO de securitate si bugetul MApN
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- pentru persoanele romane:
Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
Documente solicitate:
- Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor
- cazier judiciar
Pentru persoane fizice autorizate:
?autorizatia de functionare,
Pentru persoane juridice:
?Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN;
?Copie Certificat Unic de Inregistrare
- pentru persoanele straine: formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care candidatul este rezident, sau alte documente echivalente cu cele cerute persoanelor romane
-declaratie cf. ordin ANRMAP nr. 314/2010
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- media cifrei de afaceri aferenta obiectului contractului pe ultimii trei ani sa fie mai mare de 1.500.000lei sau echivalent euro
- lichiditate generala min. 99%/2009
- sa nu aiba inscrieri in centrala incidentelor de plati sau infiintate popriri pe cont
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-min. 1.500.000lei sau echivalent euro cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, - fisa cu informatii generale si formularele 20 din bilanturile pe anii 2007, 2008, 2009-lichiditate generala min. 99%/2009-scrisoare de bonitate bancara emisa cu cel mult 7 zile inainte de data deschiderii ofertelor
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nivelul de pregatire tehnica si de specialitate al personalului angajat, colaborator sau asociati
- experienta in domeniu
-asigurarea calitatii
-asigurarea resurselor de studiu si proiectare si executie
-certificat autorizare pt. activitati de specialitate de la Aut. Aeronautica Civila Romana
- respectarea de catre ofertant a unor cerinte minime de protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- lista pe ultimii 3 ani servicii efectuate- informatii studii, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor de conducere si a personalului responsabil cu elaborarea documentatiei - declaratii privind dotarile, utilajele, echipamentele tehnice, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului- autorizare pt. activitati de specialitate de la Autoritatea Aeronautica Civila Romana - certificare ISO 9001 - original sau copie, sau documente prin care se atesta ca certificatul este in curs de a fi obtinut - certificare ISO 14001 - original sau copie, sau documente prin care se atesta ca certificatul este in curs de a fi obtinut
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
capacitatea tehnico-profesionala
30%
Descriere: punctaj tehnic
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2011 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
finantarea se face din fonduri NATO si din bugetul MApN. Nu se percepe TVA cf. legii nr. 294 din 02.11.2007. Documentatia este atasata la prezentul anunt si se poate descarca gratuit.Termenul de prestare se poate modifica (in sensul prelungirii acestuia) in functie de acceptul Comitetului de Infrastructura al NATO. Valabilitatea contractului este de 43 luni, cu posibilitatea prelungirii pana la terminarea executiei.Va rugam sa consultati periodic prezentul anunt deoarece pot aparea clarificari si/sau modificari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010458, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021.332.12.40, Adresa internet (URL):  http: //www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Unitatii Militare 02523 Bucuresti
Adresa postala:  Str. Drumul Taberei, nr. 7B, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061352, Romania, Tel. 021.319.58.58 int. 2224, Fax:  021.319.81.52, Adresa internet (URL):  http: //www.mapn.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2011 10:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer