Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONARE SERVICII SANITAR VETERINARE


Anunt de participare numarul 132726/20.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR OLT
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 173, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230087, Romania, Punct(e) de contact: AMARASTEANU LUCIAN, Tel. +40 249416964, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 249416726, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: DOMENIUL SANITAR VETERINAR SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE SERVICII SANITAR VETERINARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si servicii de asistenta sociala
Locul principal de prestare: judetuL Oltdin care : Lot nr. 1 ?BabiciuLot nr. 2 ?BrincoveniLot nr. 3 ?CezieniLotnr.4 ?FageteluLotnr.5?MihaiestiLotnr.6 ? Seaca
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 6 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 405, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord - cadru de servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, de identificare si inregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor si caprinelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata TOTAL Acord ? cadru(2012+2013+2014) (fara T.V.A)- ---------405.000 lei din care pe loturi(fara T.V.A)-totala: Lot nr. 1 ? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Babiciu-------------75.000 leiLot t nr. 2 ? Circumscriptia sanitara Veterinara de Asistenta Brincoveni--------60.000 leiLot nr. 3? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Cezieni--------------75.000 leiLotnr.4 ? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Fagetelu-----------60.000 leiLotnr.5 ? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Mihaiesti------------60.000 leiLotnr.6 ? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Seaca--------------75.000 leiDin care: Valoarea estimata pe loturi(fara T.V.A) pe anul 2012-total----------135.000 lei , din care pe loturi(fara T.V.A)Lot nr. 1 ? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Babiciu-------------25.000 leiLot t nr. 2 ? Circumscriptia sanitara Veterinara de Asistenta Brincoveni--------20.000 leiLot nr. 3? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Cezieni--------------25.000 leiLotnr.4 ? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Fagetelu-----------20.000 leiLotnr.5 ? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Mihaiesti------------20.000 leiLotnr.6 ? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Seaca--------------25.000 leiValoarea estimata pe loturi(fara T.V.A) pe anul 2013----------135.000 lei , din care pe loturi(fara T.V.A)Lot nr. 1 ? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Babiciu-------------25.000 leiLot t nr. 2 ? Circumscriptia sanitara Veterinara de Asistenta Brincoveni--------20.000 leiLot nr. 3? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Cezieni--------------25.000 leiLotnr.4 ? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Fagetelu-----------20.000 leiLotnr.5 ? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Mihaiesti------------20.000 leiLotnr.6 ? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Seaca--------------25.000 leiValoarea estimata pe loturi(fara T.V.A) pe anul 2014----------135.000 lei , din care pe loturi(fara T.V.A)Lot nr. 1 ? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Babiciu-------------25.000 leiLot t nr. 2 ? Circumscriptia sanitara Veterinara de Asistenta Brincoveni--------20.000 leiLot nr. 3? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Cezieni--------------25.000 leiLotnr.4 ? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Fagetelu-----------20.000 leiLotnr.5 ? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Mihaiesti------------20.000 leiLotnr.6 ? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Seaca--------------25.000 leiOrice modificare fata de conditiile initiale ale prezentului acord cadru impune reluarea competitiei cu semnatarii acestuia.
Valoarea estimata fara TVA: 405, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se constituie in cuantum de 1% din valoarea estimata , prin: -plata in numerar la casieria institutiei-Ordin de plata in contul RO 66 TREZ 50 65 005 XXX 000 237 deschis la Trezoreria SlatinaCuantumul garantiei pentru participare este de: LLot nr. 1 ? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Babiciu-------750 leiLot nr. 2 ? Circumscriptia sanitara Veterinara de Asistenta Brincoveni--600 leiLotnr. 3 ? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Cezieni------750leiLotnr.4 ? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Fagetelu-----600 leiLotnr.5 ? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Mihaiesti----600 leiLotnr.6? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Seaca--------750 leiFornular 3 Cuantumul garantiei de buna executie: 5 %din valoarea fiecarui contract subsecvent incheiat, fara T.V.A. Neconstituirea garantiei de buna executie a contractului subsecvent reprezinta clauza de reziliere pentru acordul cadru.Modul de constituire a garantiei de buna executie: ?Scrisoare de garantie bancara de buna executie (formularul 18), constituita la data semnarii acordului cadru sau sub oricare alta forma prevazuta in art. 90 si art.86 alin. (2-4) din Hotararea de Guvernnr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J. ): Prezentare formular 5, document semnat, stampilat si inregistrat .Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181
(Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J.): Prezentare formular 6 document semnat, stampilat si inregistrat. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
- Certificat de atestare fiscala sau documente cu care sa faca dovada inlesnirilor la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J. ) : Document semnat, stampilat si inregistrat valabil la data depunerii ofertelor (original sau copie legalizata, sau o copie lizibila semnata si stampilata pentru ?? conform cu originalul??)-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale. ( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J. ): Document semnat, stampilat si inregistrat valabil la data depunerii ofertelor (original sau copie legalizata, sau o copie lizibila semnata si stampilata pentru ?? conform cu originalul??)-Declaratii privind calitatea departicipant laprocedura: Prezentare formularul 7 document semnat, stampilat si inregistrat (Inclusiv in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)
- Cazier fiscal( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J. ): Document semnat, stampilat si inregistrat valabil la data depunerii ofertelor (original sau copie legalizata, sau o copie lizibila semnata si stampilata pentru ?? conform cu originalul??)-Cazier judiciar( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J. ): Cazier judiciar pentru reprezentantul/tii legal/i al/i operatorului economic. Cazier judiciar pentru persoana imputernicita (daca e cazul) a operatorului economic si/sau orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Certificat de participare la licitatii cu oferta Independenta : Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurent formular 9
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006(atat persoane juridice cat si persoane fizice) : Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006.formular 19Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
Atentie! Nu se folosesc prescurtari.
Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stablita de lege, nu vor fi mai vechi de 60 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor. 1.Cerificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala din care sa rezulte ca medicul veterinar este actionar majoritar sau administrator(pentru P.J) Document original sau copie legalizata , sau o copie lizibila semnata si stampilata pentru ?? conform cu originalul?din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. (Activitatea principala sacuprinda Codul CAEN ce corespunde activitatilor veterinare )2.Certificatul de inregistrare in registrul unic al cabinetelor medical-veterinare , conform art. 31, lit b din legea 160/1998 republicata( pentru P.F/ P.J) Document incopie legalizata sau o copie lizibila semnata si stampilata pentru ?? conform cu originalul??.Pentru persoane juridice/fizice straine:
1. Documente edificatoare (traduse si legalizate) care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
2. Acte (original si copie) din care sa rezulte calitatea de operator economic autorizat si inregistrat: statutul legal, locul de inregistrare si obiectul de activitate, emise de organisme competente din tara de origine a ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile. Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat.
Fisa de identificare financiara
Nota: Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Situatia economica si financiara solicitata va fi centralizata de liderul asocierii prin utilizarea formularului 8 din Sectiunea Formulare.
Situatia economica si financiara se va prezenta si separat de catre fiecare ofertant asociat.Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poaate fi sustinuta si de o alta persoana , indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva, operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta, prin prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica semnat de catre persoana care il sustine. Formular 13Persoana care sustine financiar operatorul economic nu trebuie sa se afle intr-una din situatiile care determina
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atestatul de libera practica
Diploma/ adeverinta de absolvent al unei facultati de medicina veterinara acreditate
Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii.Informatii detaliate privind conformitatea cu reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, cat si norme P.S.I
Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic de comunicare, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul/ ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului; Formularul 12
Recomandari din parteaautoritatilor contractante privind indeplinirea obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului privind servicii veterinare ? minim o scrisoare de recomandare din care sa rezulte modul de indeplinire a contractului si faptul ca in ultimii 2 ani nu avut contracte reziliate avand ca obiect prestarea de servicii sanitar-veterinare
Declaratie pe propria raspundere conform careia ofertantul cunoaste modul de operare a computerului.
Informatii privind subcontractantii / asociatii(INFORMATII PRIVIND PARTEA DIN CONTRACT PE CARE OPERATORUL ECONOMIC ARE EVENTUAL INTENTIA SA O SUBCONTRACTEZE
1. Daca se constata ca unul sau mai multi ofertanti/candidati au omis sa prezinte anumite documente prin care se confirma indeplinirea cerintelor privind situatia personala, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, situatia economica si financiara, capacitatea tehnica sau profesionala,
2. comisia de evaluare va solicita ofertantilor/candidatilor respectivi sa prezinte documentele care lipsesc.
3. Se acorda un termen rezonabil de timp, de regula in limita a 24 de ore de la momentul solicitarii, pentru prezentarea documentelor care lipsesc.
4. Ofertantul/candidatul respectiv, care a omis sa prezinte mai mult de 3 dintre documentele solicitate in cadrul documentatiei de atribuire este respins de catre comisia de evaluare
Dovada implementarii unui sistem de management al calitatii, pentru securitatea si sanatatea muncii si protectia mediului/ Declaratie pe proprie raspundereca se angajeaza in cazul in care este declarat castigator sa implementeze un astfel de sistem
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Factorii tehnici
60%
Descriere: 2. FACTORII TEHNICI ?PONDERE 60 % din evaluarea ofertei. Total 60 de puncte .
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2012 13:00
Locul: La sediulDSVSA OLT, Str. Tudor Vladimirescu, nr. 173, Slatina
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii operatorilor economici care au depus oferte, in baza imputernicirilor emise de catre operatorii economici pe care ii reprezinta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.01.2012 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer