Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare servicii:Studii de teren, Proiectare, fazele P.T.+ C.S. + D.E + PAC + documentatii pentru obtinerea avizelor si asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului, pentru obiectivul: Imbunatatirea infrastructurii de apa si apa uzata


Anunt de participare numarul 33976/27.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SUNCUIUS
Adresa postala: LOC. SUNCUIUS, SAT SUNCUIUS, STR. AUREL VLAICU, NR. 439, JUD. BIHOR, Localitatea: suncuius, Cod postal: 417565, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN VIOREL BRINDAS, Tel.0259/444010, 0259/444094, Email: [email protected], Fax: 0259/444010, Adresa internet (URL): www.comunasuncuius.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare servicii: Studii de teren, Proiectare, fazele P.T.+ C.S. + D.E + PAC + documentatii pentru obtinerea avizelor si asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului, pentru obiectivul: Imbunatatirea infrastructurii de apa si apa uzata in localitatea Suncuius, Judetul Bihor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Suncuius
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare servicii: Studii de teren, Proiectare, fazele P.T.+ C.S. + D.E + PAC + documentatii pentru obtinerea avizelor si asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului, pentru obiectivul: Imbunatatirea infrastructurii de apa si apa uzata in localitatea Suncuius, Judetul Bihor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232220-2 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.1)
74230000-0-Servicii de inginerie (Rev.1)
74232000-4-Servicii de conceptie tehnica (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- retele de alimentare cu apa 34, 40 km;
- retele de canalizare apa uzata - 25 km;
- durata de realizare a investitiei 30 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare la licitatie 10.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finanatarea se va derula prin Bugetul local al comunei Suncuius, conform HG 904/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori se pot asocia pentru a depune oferta comuna. daca oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea va fi legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Candidatii / Ofertantii sunt admisi sa participe la procedura de cerere de oferte numai in conditiile in care sunt declarati calificati prin indeplinirea criteriilor de calificare.La analiza indeplinirilor conditiilor de calificare se are in vedere: I. Criterii privitoare la situatia personala a candidatului / ofertantului: a)Existenta certificatului de constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de servicii supus licitatiei publice si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente, condamnari, amenzi, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, abateri.b)Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si bugetul local la data de 31.08.2007 (sau la o data ulterioara acestei date), motiv pentru care se vor prezenta: - Certificat emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat;
- Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local;Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii la data de 31.08.2007 (sau la o data ulterioara acestei date).c)Declaratie de eligibilitate.d) Certificat ISO
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani; pentru a fi calificat ofertantul va trebui sa demonstreze ca a inregistrat profit in ultimii 3 ani. Daca ofertantul nu a inregistrat profit in vreunul dintre acesti ani, urmeaza sa fie descalificat.- o declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani; pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 1.200.000 lei RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, conainand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca aceºtia din urma sunt autoritaai contractante sau clienai privaai. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat i, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obainerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaraaie a operatorului economic;pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba executate in ultimii 3 ani cel putin doua servicii de proiectare similare a caror valoare insumata este de 500.000 lei RON.b) - informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune; pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca are personal de conducere si personal calificat pentru executia serviciului de proiectare.c) - o declaratie referitoare la instalatiile , utilajele sau echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de executie de servicii; pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa demonstreze ca poate dispune de echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Neprezentarea acestei declaratii atrage dupa sine descalificarea ofertantului in cauza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2007 13:00
Locul: Consiliul Local Suncuius
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprez. imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
intreaga documentatie pentru atribuirea contractului de servicii poate fi accesata in mod direct la adresa de internet: www.comunasuncuius.ro/publicatii oficiale/anunturi licitatii si achizitii publice
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.Fax: (+4) 021 310.46.42, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.4, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Oradea
Adresa postala: str. Parcul Traian nr. 7, Localitatea: Oradea, Cod postal: 5700, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariat Consiliul Local
Adresa postala: str. Aurel Vlaicu nr. 439, jud. Bihor, Localitatea: Suncuius, Cod postal: 417565, Romania, Tel.0259/444094, Email: [email protected], Fax: 0259/444010, Adresa internet (URL): www.comunasuncuius.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.09.2007 11:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer